“Nooit meer!”

Stalis Beach
Geclassificeerd als nr. 3 van 17 dingen om te doen in Stalis
Attractiegegevens
31 mei 2018 beoordeeld

We kwamen door vertraging van het vliegtuig 8u later aan. Er was voor ons geen avondmaaltijd meer voorzien, ook al hadden wij daar recht op. We waren te laat. Kregen een witte boterham met hesp en kaas, een flesje water en een appel in een plastiekzak. . Het personeel is er niet vriendelijk en niet behulpzaam. Het sleuren met de valiezen moesten we zelf doen, ook op de trap. De kamers zijn zeer verouderd en de badkamer piepklein (deur kon zelfs niet helemaal open doordat de lavabo in de weg zat. Douche met een dun gordijn, je kan je niet draaien. Ook soms geen warm water meer. Kamerdeur was es niet op slot gedaan door kuispersoneel. Aan de receptie zeiden ze gewoon dat het van de cleaningladies was. Valiezen kan je niet achter slot opbergen wanneer je bent uitgecheckt maar nog moet wachten om te vertrekken. Bedrieglijke foto’s van de locatie en zwembad. Is klein en enkel zo wat voor de kinderen om te ploeteren. Niet afgewerkt pad van aan zwembad naar strand. Kortom....als je een fijne vakantie wil, ga er niet heen !!!!

Datum van activiteit: mei 2018

27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Foto's bij reisorganisaties tonen mooier beeld dan werkelijk is
Eten slecht koud alleen als reisorganisatie komt is het goed
Kamers vies dingen kapot
Geen aanrader

Datum van activiteit: mei 2018
30 oktober 2017 beoordeeld

Schoon, voldoende plaats. In oktober betaal je niet voor een strandstoel. Vooraan kun je makkelijk bij de restaurants aan de andere kant van de weg komen.

18 oktober 2017 beoordeeld

Voor elk wat wils. Het is er wel behoorlijk druk. Zelfs tegen het einde van het seizoen.
Een gezellige plaats met leuke restaurantjes en heel, heel veel winkeltjes.
Het strand is vrij smal en staat vol ligbedden en parasolletjes. Van die drukte moet je houden.
De mensen zijn er over het algemeen zeer vriendelijk.
We hebben er een week gelogeerd en het er prima naar onze zin gehad.

Bekijk meer beoordelingen
6 oktober 2017 beoordeeld

Begin oktober is de drukte geen probleem. Dit strand heeft alles bij de hand. Er ligt van alles om heen. Ideaal voor wat zonnen, terrasje zitten, even shoppen.

Reizigers die Stalis Beach bekeken, bekeken ook

Malia, Heraklion Prefecture
Kalamaki, Heraklion Prefecture

Elafonissi, Chania Prefecture

In Stalis Beach geweest? Deel je ervaringen!