Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Keurige appartementen

Keurige appartementen voor de prijs waar je voor zit. Schoon en goede bedden met een ruime ... meer lezen

4 dagen geleden beoordeeld
Ferry G
Utrecht, Países Baixos
Leuke strand

Strand is gewoon netjes Elke avond word alles schoongemaakt Kost niet duur €5 voor hele dag om ... meer lezen

4 weken geleden beoordeeld

vanaf US$ 104,70
vanaf US$ 88,20
vanaf US$ 70,60
27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Foto's bij reisorganisaties tonen mooier beeld dan werkelijk is
Eten slecht koud alleen als reisorganisatie komt is het goed
Kamers vies dingen kapot
Geen aanrader

30 oktober 2017 beoordeeld

Schoon, voldoende plaats. In oktober betaal je niet voor een strandstoel. Vooraan kun je makkelijk bij de restaurants aan de andere kant van de weg komen.

18 oktober 2017 beoordeeld

Voor elk wat wils. Het is er wel behoorlijk druk. Zelfs tegen het einde van het seizoen.
Een gezellige plaats met leuke restaurantjes en heel, heel veel winkeltjes.
Het strand is vrij smal en staat vol ligbedden en parasolletjes. Van die drukte moet je houden.
De mensen zijn er over het algemeen zeer vriendelijk.
We hebben er een week gelogeerd en het er prima naar onze zin gehad.

6 oktober 2017 beoordeeld

Begin oktober is de drukte geen probleem. Dit strand heeft alles bij de hand. Er ligt van alles om heen. Ideaal voor wat zonnen, terrasje zitten, even shoppen.

31 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is wel een klein strand dus je zit dicht bij het water. Toen wij er waren was het niet zo druk dus was dat goed te doen. Er loopt ook een weg achter het strand met allemaal winkels en restaurants