Astir Studios(Stalis)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Hotel Villa Anna(Stalis)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Amazones Villas Apartments(Stalis)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
  • Inclusief ontbijt
Neon Hotel(Stalis)
  • Zwembad
  • Aan het strand
Rainbow Apartments(Stalis)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Psaras Apartments(Stalis)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Aan het strand
Lia Sofia(Stalis)(Heel veel waar voor je geld!)
26 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben net terug van weekje Kreta. We hadden hotel Aggelo in Stalis geboekt op grond van tekeningen. Zou de verbouwing inmiddels klaar zijn? Best spannend. Nou, de verbouwing was klaar! En wat een schitterend resultaat! Fantastisch. Van de studio’s waren er inmiddels 2 verhuurd. De overige 6 werden met man en macht klaargemaakt voor verhuur. Zo mooi! Personeel heel erg aardig. Eten goed. Enige minpuntje: in de badkamer is alles kletsnat na het douchen. Maar: who cares?

Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Kan niet iets bedenken wat er niet goed is !
Een super net en rustig hotel met fijne bediening
Eten in het restaurant is ook top , voor een redelijke prijs heb je een heerlijke maaltijd , ontbijt simpel maar goed en voldoende .
Alles maakt tot een geweldige vakantie .

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
19 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel is afgelopen winter helemaal gerenoveerd en het resultaat is prachtig! Vriendelijke eigenaren en personeel. De kamers zijn netjes en schoon. Het eten in het restaurant van Kostas is ook heerlijk!

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
17 oktober 2017 beoordeeld

Een uitstekend hotel. Goede bedden. De badkamer is redelijk klein. Een scherm tussen douche en wastafel geeft minder wateroverlast. Voor de rest een uitstekende verzorging en vriendelijk personeel. Zeker een hotel om weer terug te komen.

Kamertip: Zelf had ik een zijkamer aan de kant van de parkeerplaats. Zowel uitzicht naar zee als naar het kerkje dat achter bij het hotel staat.
  • Verbleef: oktober 2017, reisde alleen
30 september 2017 beoordeeld

Ben de laatste twee weken van september 10 dagen daar geweest
Geweldig hotel van de twee eigenaren Costas en zijn vouw Popi. Twee hele lieve mensen die je verblijf daar samen met de medewerkers tot een heerlijk verblijf maken. Heel vriendelijk personeel. Geweldig mooie kamers en heel schoon, iedere dag schone handdoeken. Zwembad in de tuin waar je heerlijk op je bedje kunt liggen.Het eten in het restaurant is net als de prijzen goed. Je kunt er heerlijk en gezellig eten. De ligging is fantastisch. Je loopt in een paar minuten het centrum in en het strand is aan de overkant van de straat waar je bedjes kunt huren.
Deze winter hebben ze grote plannen met het bouwen van mooie familiekamers ( maisonnette) en veranderingen rond het hotel waardoor het allemaal nog mooier gaat worden. Ik heb er een heerlijk verblijf gehad en ze hebben er een nieuwe vaste gast bij ;-) Tip : ik had half pension wat heel goed was. Volgende keer voor mij, boek hotel logies en ga in de avond lekker en heel gezellig in het restaurant van Costas eten.

Kamertip: Alle kamers zijn mooi heel sfeervol en erg schoon
  • Verbleef: september 2017, reisde alleen