“Gezellig !!!!!!!!!!!”

Keukens: Grieks
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Mocht je een keer zoiets hebben van we willen en keer lekker en gezellig willen eten moet je zeker dit restaurant bezoeken. Costa de eigenaar en zijn kinderen halen je met een warm onthaal binnen. En nadat je een tafel hebt gekregen krijg je een raki die Costa zelf gemaakt heeft. Hij drinkt er natuurlijk gezellig een met je mee. Het is er heerlijk eten. Ik zou de stifado en de lam uit de oven aanraden. Rond een uur of tien worden even alle tafels aan de kant geschoven en worden er traditionele dansen uitgevoerd door de kinderen. Bordjes worden kapot op de grond gegooid er wordt gedanst in een cirkel van vuur. En dit maakt juist dat de avond gezellig is en je zeker een keer terug gaat komen. Nadat je klaar bent met eten krijg je wat stukjes met fruit en een heerlijke panna cotta. En natuurlijk komt de raki er weer bij want het is altijd raki time bij Costa. De laatste avond dat we bij hebben gegeten (4 keer) kreeg ik nog een flesje van zijn eigen raki mee voor thuis en flesje olijfolie wat van zijn eigen boomgaard komt. Al met al dus echt een aanrader om te gaan eten en een gezellige avond te hebben.

11 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij komen al 25 jaar op kreta en dit is op dit moment een van de beste restaurants van Stalis!! Service is geweldig en zeer gastvrij,het eten is gewoon top dit is echt een aanrader

4 september 2019 beoordeeld

Supergezellig restaurant , heerlijk eten, goeie mensenkennis en overal wordt rekening mee gehouden.
Na de maaltijd altijd een kleintje vitamientje.
Ben je in Stalis dan moet je hier zeker naar toe gaan
Bedankt voor al het lekkere eten en de gezelligheid!

Irene, Jacqueline en Henriët

3 september 2019 beoordeeld

Vandaag voor de tweede keer bij dit heerlijke restaurant gegeten. Geweldig en vriendelijk personeel en het eten is echt voortreffelijk. De stifado is de beste die ik ooit heb mogen eten. Mocht je niet van stifado houden, de lam uit de oven is ook aanrader! Wij komen hier zeker voor een derde keer terug!

3 september 2019 beoordeeld

Is echt een aanrader is veel mogelijk en proberen dat ook echt ga er zoveel mogelijk langs en ga echt iedere keer aan de raki want is daar lang rakitijd volgens horloge van zoon

Reizigers die Kelariko Restaurant bekeken, bekeken ook

Stalis, Heraklion Prefecture

In Kelariko Restaurant geweest? Deel je ervaringen!