“Lekker eten”

Keukens: Grieks
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
19 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Elk jaar komen we hier terug. Dit jaar een nieuwe kok. Wederom voortreffelijk eten. Altijd gezellig met Dimitra en Spiros. Heb er zelfs mijn eigen stoel met extra kussens
Heerlijk om hier weer te zijn.

16 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

de dag van aankomst hier gegeten
was echt super goed en vers. bediening ook prima. zeker een keertje doen

12 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Al vele keren erg goed gegeten in dit knusse restaurantje. Sinds dit jaar een nieuwe kok. Eten krijgt van mij een dikke 10. Alles is vers. Ze hebben elke dag verse vis en op verzoek wordt er een gerecht gemaakt wat jij wilt hebben. Dimitra en Spiros in de bediening en de jonge Bruna en Nico in de keuken. Geweldig !! Groet, Carolien, Johan, Steyn en Eline

7 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na de vakantie van verleden jaar, zijn we ook wat gaan eten Kelariko. Zoals te verwachten was is de begroeting weer aller hartelijkst.eten was weer top. Betalen met je pinpas gaf wel wat discussie maar uiteindelijk ging het toch accoord.

5 oktober 2017 beoordeeld

We hebben heerlijk gegeten tegen een lage prijs en de gastheer was super! Erg leuke tijd gehad. Dit is zeker een aanrader!!

Reizigers die Kelariko Restaurant bekeken, bekeken ook

Stalis, Heraklion Prefecture

In Kelariko Restaurant geweest? Deel je ervaringen!