“Super”

Keukens: Grieks
Dineropties: Diner, Ontbijt, Lunch, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Diner, Ontbijt, Lunch, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk elke ochtend ontbijt bezorgd door pavlof en Mario.
voldoen aan ieders wensen voor elke portemonnee iets te eten. Ontspannen sfeer ze spreken hier veel talen aanrader om hier te eten ook vanwege een zeer uitgebreid menukaart van ons een 10 met griffel

30 mei 2018 beoordeeld

Altijd een hartelijk ontvangst. Gezellig personeel en een top gastvrouw, altijd in voor een gesprekje. Heerlijk eten voor een goede prijs. De aandacht van het personeel is goed maar je word niet overladen met een teveel aandacht zodat het vervelend wordt. Prima dus.

13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten voor redelijke prijs met van het huis nog brood vooraf en drankje na , ik had een prachtig uitzicht op de zee en boulevard. De bediening is vriendelijk en spreekt zeer goed Engels en Duits . Er staat nog veel meer op de kaart dar me aanpreekt dus grote kans dat ik terugkom.

5 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet voor niets al 6 jaar op rij het beste restaurant van Stalis. Zeer vriendelijke bediening en het eten is van top kwaliteit. Zeer uitgebreide menukaart voor ieder wat wils. Voor het vijfde jaar komen wij hier en zijn nog steeds zeer tevreden.

5 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We komen hier al 5 jaar en is echt het beste restaurant van Stalis(kreta). De menukaart is zeer uitgebreid. Het personeel is altijd vriendelijk en het is er gezellig. Alles wat je bestelt is goed en lekker en het is er altijd druk. Een echte aanrader.

Reizigers die Maria's Golden Beach bekeken, bekeken ook

Stalis, Heraklion Prefecture

In Maria's Golden Beach geweest? Deel je ervaringen!