“Gewoon top”

Keukens: Grieks
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Bezorgen, Reserveringen
5 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet voor niets al 6 jaar op rij het beste restaurant van Stalis. Zeer vriendelijke bediening en het eten is van top kwaliteit. Zeer uitgebreide menukaart voor ieder wat wils. Voor het vijfde jaar komen wij hier en zijn nog steeds zeer tevreden.

5 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We komen hier al 5 jaar en is echt het beste restaurant van Stalis(kreta). De menukaart is zeer uitgebreid. Het personeel is altijd vriendelijk en het is er gezellig. Alles wat je bestelt is goed en lekker en het is er altijd druk. Een echte aanrader.

19 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Door de reviews op tripadvisor waren onze verwachtingen hooggespannen.
Het eten was zalig, niet duur en het personeel was zeer vriendelijk en vlot.
We voelden ons erg welkom en op ons gemak.
Een echte aanrader waar je echt heen moet. Wij hadden de mix grill voor 2 personen, voor en na gerechten van het huis. Beide een drankje en wat water en we hoefden maar €30 af te rekenen!

Hier moet je zijn geweest!

20 augustus 2017 beoordeeld

We hebben hier twee maal gegeten tijdens onze vakantie en beide keren was het heerlijk. Aardig personeel, er staat wel iemand bij de ingang, maar wil je even verder kijken of nog even wandelen, geen probleem. Wij waren op tijd, mooi plekje met uitzicht op zee, maar restaurant zat beide dagen vol! Toch krijg je niet het gevoel dat je weg moet om je tafel opnieuw te vullen. Heerlijk eten, voldoende en gevarieerd. Wij hebben vooral vleesgerechten gegeten. Vooraf kregen we (gratis) een soort pizza kaas brood en na het eten kregen we nog iets te drinken aangeboden van het huis. Hier eet je voor gemiddeld € 20 euro per persoon, voorgerecht, hoofdgerecht & toetje inclusief drankje. Volgende keer in Kreta komen wij zeker nog eens terug!!

13 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier heerlijk gegeten begin augustus. Veel keus, pizza's en Grieks eten. Goede bediening mooie locatie.

Reizigers die Maria's Golden Beach bekeken, bekeken ook

Stalis, Heraklion Prefecture

In Maria's Golden Beach geweest? Deel je ervaringen!