“Lekker eten, ook om mee te nemen”
Beoordeling van Roma Restaurant

Roma Restaurant
Geclassificeerd als nr. 32 van 86 Restaurants in Stalis
Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Lunch, Buiten zitten, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Lunch, Buiten zitten, Reserveringen
9 augustus 2018 beoordeeld

We zaten met ons gezin aan het strand en kregen wat trek. Dit restaurant binnen gelopen gevraagd of we ook eten mee konden nemen en dat kon!

Wij hadden een mixed vis menu voor 2 en een pizza besteld. Aangezien het iets langer zou duren vertelde de serveerster dat we even konden gaan winkelen en dat het in een half uur klaar was. Netjes in een afhaaldoos kregen we alles mee en we konden terug naar onze ligbedjes. We hebben HEERLIJK gegeten. Absoluut een aanrader!

25 juli 2018 beoordeeld

Het eten is prima, de locatie en personeel eveneens. Het restaurant moet het niet hebben van de inrichting. Prijzen laag tot gemiddeld. Overdag kun je er ook een strandbed huren, dichtbij de verschillende strandactiviteiten.

4 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke locatie op en aan het strand. Vlotte vriendelijke bediening op het strand en heerlijke, betaalbare gerechten in het aangenzende restaurant. Aanrader!

21 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg lekker eten op een mooie locatie. Goedkoop eten en van goede kwaliteit. Ook de bediening was in orde. Ligt aan het strand.

6 september 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij komen hier al een aantal jaren.
Een vriendelijk restaurant met een openhartige bediening.
Vooral de pizza's die zo uit de oven komen moet je eens proberen
Groetjes jain en dorien

Reizigers die Roma Restaurant bekeken, bekeken ook

Stalis, Heraklion Prefecture

In Roma Restaurant geweest? Deel je ervaringen!