“Heerlijk gegeten”
Beoordeling van Korali Restaurant

Korali Restaurant
Geclassificeerd als nr. 39 van 86 Restaurants in Stalis
Keukens: Grieks
Geschikt voor: Romantisch, Gezinnen met kinderen, Zakelijke bijeenkomsten, Grote groepen, Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Barscene
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
6 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, veel diverse gerechten, vriendelijk personeel, niet duur en geZelligheid op zijn Grieks.
Zeker aan te raden!

4 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen avond hebben we met het gezin bij Korali gegeten. Al vanaf het begin vonden we de mannelijke host een onvriendelijke sfeer afgeven en dit bleef de hele avond. Het voorgerecht was lekker, maar zodra ik de gyros kreeg, had ik het gelijk gehad met deze tent. De gyros proefde totaal niet lekker, niet eens naar vlees.. eerder een rottend iets. Mijn moeder spuugde het na een paar seconde ook al uit. Nadat er iets over gezegd werd tegen het personeel, deden zij hier niets mee. Te beroerd om überhaupt te proeven of er iets mis was en indirect zeggen dat het aan mij/ons lag. We moesten, na een korte discussie, alsnog de volle prijs betalen en we hebben geen "sorry" gehoord.

15 september 2016 beoordeeld

Lekker gegeten en leuke bediening. Maar houd er rekening mee: alles op z'n Grieks.... dus tijd voor een hapje een drankje en uitgebreid napraten horen hier bij de gastvrije bediening. Wel erg leuk om mee te maken. Prijstechnisch is het ook helemaal niet verkeerd. Gewoon middenmoot.

29 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Super restaurant met zeer vriendelijke mensen!!!! Zij gingen 27-04-2016 om 16.00 uur open voor het nieuwe seizoen..omdat het onze laatste dag op Stalis was mochten wij om 14.00 uur komen dus waren wij hun eerste gasten. Het eten was TOP!!

12 september 2013 beoordeeld

Lekker eten en goede service.
Heerlijke souvlaki.
Zaterdags natuurlijk sirtaki en de verplichte bordenwerp-act.

Reizigers die Korali Restaurant bekeken, bekeken ook

Stalis, Heraklion Prefecture

In Korali Restaurant geweest? Deel je ervaringen!