“Top”

Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
2 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gegeten !... Zeebaars was geweldig en de gevulde burger was ook erg lekker !..
Personeel is zeer gastvrij en gezellig! Het is zeker een aanrader !

Antwoord van management:Gereageerd 5 december 2016

Thank you vey much for your review. We hope to see you again Seb.

21 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier bizar slecht gegeten. Op aanraden van kennissen. We hebben een Mixed grill besteld, welke zwart was aangebrand en volledig doorbakken. Er werd verder niks anders bij geserveerd, geen sausjes oid. Enkel patat die nog geen 1 minuut de frituur has gezien. Erg teleurstellend.

6 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie locatie, mooi opgemaakt bord. Vlees kwam van de grill waardoor er een goede smaak mee gegeven werd. Patat ook van goed kwaliteit, alleen wel een erg karige hoeveelheid. Prijzen liggen gelijk aan de meeste andere restaurants, maar de porties zijn net niet genoeg voor een hoofdmaaltijd.
Wel een pluspunt voor de raki en watermeloen die je bij de rekening krijgt.

9 augustus 2015 beoordeeld

Op de aankomstdag werd dit restaurant ons aanbevolen door een hotelgast. Het was zeker een goede aanbeveling! We hebben diverse keren hier heerlijk gegeten. Dit restaurant had een supervriendelijke bediening. We vertelden dat we een verjaardag hadden. Dit werd meteen gevierd met een fles wijn, dessert met een kaarsje en een liedje.

De bediening had altijd tijd om een praatje te maken en je gaat nooit weg zonder een karafje raki of zelfgemaakte cocktail à la Vaggelis.

8 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier enorm lekker gegeten in een gezellige sfeer met prachtig uitzicht. Cocktails ook heel goed. Prijs-kwaliteit het beste restaurant van Stalis. Heel familiale sfeer: toen we vroegen naar hun raki die we op het einde geserveerd kregen, gaf de pater familias ons een hele uitleg hierover, dat hij deze zelf maakt etc. Hij ging zijn bidon halen en gaf ons een fles mee. Wij komen zeker terug! ;-)

Reizigers die 9 Muses Lounge Restaurant bekeken, bekeken ook

Stalis, Heraklion Prefecture

In 9 Muses Lounge Restaurant geweest? Deel je ervaringen!