Beoordeeld op 20 september 2017 via mobiele applicatie

Wij verbleven halfpension, het avondeten is ronduit saai en smaakloos te noemen. Ook erg eenzijdig.
In de buurt van dit hotel zitten tal van restaurantjes met een goede prijs kwaliteit verhouding.
Personeel is erg onvriendelijk en onverschillig. Kamers erg gehorig.
Bij het ontbijt viel het ons op dat als je na 09.00 kwam, je alleen nog 'gewone' boterhammen kon eten en de lekkere broodjes op waren dit was echter vaak al rond de klok van 09.00 terwijl het ontbijt tot 10.00 toegankelijk zou zijn.
Kamer was wel ruim en redelijk schoon.
Om de dag schone lakens. Bedden waren redelijk. Kitchenette was goed uitgerust.
Wij zouden dit hotel enkel aanraden op ontbijt en logies of alleen logies.
De loopafstand tot het openbare strand is zeer goed te doen.
Het hotel heeft GEEN strandhanddoeken service. (Ik had deze vraag 3 weken voor vertrek gesteld hier op tripadvisor en geen antwoord gekregen, hotel erop aangesproken en s'avonds was mijn vraag beantwoord mosterd na de maaltijd)
Een stukje verderop zit een winkeltje van 2 mensen op leeftijd, je hebt voor €11 2 hele fijne en mooie handdoeken.

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 11 juli 2017

Residence Villas ligt zo'n 40 meter van een mooi strand en de boulevard. Het complex wordt veelal bezet door Oost Europeanen (Polen/Russen), Duitsers en Nederlanders.
De eerste categorie is nors en zien anderen niet staan. Maar dat mag de pret niet drukken, want alleen voor het slapen en het ontbijt ben je hier, tenzij je ook betaald hebt voor het diner. Dat laatste zou ik afraden omdat er in de omgeving heel veel goede en zeer goedkope restaurants zijn. Aanrader: Maria's Golden Beach.
Over de kamer: netjes,elke dag wordt schoongemaakt, bijna elke dag nieuwe handdoeken. Bedden zijn wat kort en smal.
Dit complex is ook een prima uitvalsbasis om het oosten van Kreta te verkennen.
Een absolute aanrader.
Nog even dit: WiFi is slecht; heel slecht tot geen bereik. Aangezien roamingkosten tot het verleden behoren is dit een minder probleem geworden. Maar ook mobiel bereik in het complex is niet zoals in NL. Maar tja: je hebt vakantie !

• Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 14 oktober 2015

Altijd geweldig om daar te zijn. Helaas is het er dit jaar niet van gekomen. Spiros is met pensioen en dat is hem van harte gegund. Wie er nu is weet ik niet. Dat is misschien ook de reden dat we dit jaar een andere bestemming hebben gekozen,

Kamertip: kamer 112 was onze favoriet al 17 jaar
  • Verbleef: mei 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 23 augustus 2014

Net terug van weekje Stalis in de Residence Villas, 10 tm 17 aug. 2014
Prima hotel met super ligging. Paar minuutjes lopen en je bent op het strand en in het centrum.
Kamers elke dag schoon met elke dag schone handdoeken.
Vriendelijk personeel, met name Elvis van de bar maakt er elke dag een feestje van.
Enige kleine minpuntje is dat de receptie vaak eens onbeheerd is....terwijl de kamersleutels dan gewoon in een bak op de balie liggen en de kluisjes daar ook zijn....kwamen de receptionist die daar ook als enige bij de receptie werkt...geregeld met zijn vriendin op het strand tegen of in de zee of in het centrum schoppen....Beetje vreemd, misschien had hij dan wel pauze, maar wel raar dat er dan niemand bij de receptie is.
Verder ontbijt prima...avondeten niet super maar prima te doen.
Kortom...een aanrader!!

• Verbleef: augustus 2014, reisde met een partner
Beoordeeld op 8 juni 2014

Van 18/05/2014 tot 27/05/2014 verbleef ik samen met mijn vrouw en twee kinderen (8 en 10 jaar) bij Residence Villas in Stalida. Het is een leuk hotel op 2 minuten afstand van het strand, perfect voor een vakantie met het gezin! Het strand is erg schoon en kindvriendelijk. De hotelkamers zijn ruim en worden iedere dag schoongemaakt. Daarnaast is het eten goed, en is het personeel zeer vriendelijk. Kortom, het was een geweldige vakantie!

• Verbleef: mei 2014, reisde met familie