“Ruime keus uit de gerechten”
Beoordeling van Taverna Arkadi

Taverna Arkadi
Geclassificeerd als nr. 8 van 23 Restaurants in Kokkini Hani
Keukens: Internationaal
4 weken geleden beoordeeld

We zijn voor de lunch bij dit restaurant uitgekomen omdat het dichtbij ons verblijf lag. De service was erg vriendelijk en er was voor ons in ieder geval voldoende keus voor de lunch. Gelukkig stond de pizza aangegeven in diverse formaten (S, M, L en XL) en voor ons was de M meer dan voldoende. Smaak was prima en alleszins betaalbaar.

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Een aanrader! Heerlijke pizza's gemaakt voor je ogen en gebakken in houtgestookte oven. Verse ingrediënten, goed belegd. Garanti dat jij ook weer keert. Vriendelijke mensen die met hun hart de zaak runnen.
Must eat there ,

3 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Al vaker hier geweest, altijd goed eten. Vriendelijke bediening, eigenaars altijd in voor een gezellig praatje.

1 oktober 2016 beoordeeld

Vriendelijke bediening, heerlijk klaargemaakte maaltijd, voor elk wat wils, maar ook pizza's. Een aanrader om er een keer te gaan eten

9 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Familie Taverne goed eten pizza en gril en veel ander eten meestal erg druk !!!!!!!
Het is een echten aanrader

Reizigers die Taverna Arkadi bekeken, bekeken ook

Kokkini Hani, Heraklion Prefecture

In Taverna Arkadi geweest? Deel je ervaringen!