Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Booking.com
US$ 322
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 01-10-21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Hotels.com
Destinia.com
US$ 241
Aanbieding bekijken
Expedia.comUS$ 322
CheapTicketsUS$ 322
ZenHotels.comUS$ 324
alle 16 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (4.905)
Beoordelingen filteren
4.905 resultaten
Waardering van reizigers
3.094
1.169
382
154
106
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
3.094
1.169
382
154
106
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 4.905 beoordelingen
Beoordeeld op 10 augustus 2020

Dit hotel is absoluut geen vijf sterren waard. Wij verblijven nu 4 dagen in Mitsis Rinela en vallen van de ene ergernis in de andere. Onze kamer is amper groot genoeg voor vier personen, we hebben geen dop om de badkuip te laten vollopen, bij aankomst stond er geen babybed klaar, na lang wachten mochten we beschikken over een gammel ding waar onze zoon gewoon zo uit kon kruipen. Het buffet is ook zeker geen vijf sterren waard. In de huidige omstandigheden is het systeem al drie keer veranderd. Vandaag waren er lange wachttijden, ik heb zelfs het dessert overgeslagen omdat ik daarvoor een half uur in de rij had moeten gaan staan. Enkel het eten in de veranda, de verse pizza en pannenkoeken zijn de moeite waard. Het hotel zit stampvol (heel gek in deze tijden) waardoor het wel heel moeilijk is om een plekje te bemachtigen in de veranda en in het Chinees restaurant. ‘S morgens vroeg gaat iedereen zijn strandstoel reserveren waardoor je geen plaats hebt als je op een normaal uur naar de zee of naar het zwembad gaat. De twee sterren geef ik omdat onze kinderen een fijne tijd hebben en omdat de veranda de moeite waard is. Ook de wijnbar is een fijne plek en het personeel is heel vriendelijk. Het hotel bestaat uit een nieuw, gerenoveerd gedeelte en een verouderd gedeelte. Je ziet op de site enkel foto’s van het nieuwe deel, en bewerkte foto’s van het oude deel, waardoor je je sowieso bedrogen voelt als je een kamer in het oude deel krijgt. Wanneer we vroegen naar zo’n nieuwe kamer, moesten we 60€ per dag per kamer bijbetalen hoewel ik er heel zeker van ben dat wij voldoende hebben betaald om over zo’n kamer te kunnen beschikken. Wij zijn zeer teleurgesteld, zeker gezien het bedrag dat we voor dit verblijf hebben betaald.

Datum van verblijf: augustus 2020
Reistype: Reisde met familie
4  Bedank Clinckd
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Panayiotis Liaros, General Manager van Mitsis Rinela Beach Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 augustus 2020
Google-vertaling

Dear Guest,

Thank you for choosing Mitsis Rinela Beach Resort & Spa for your vacation and for your review.

We are happy to know that you stayed satisfied with our veranda, Fine Wine, Champagne & Sushi Bar and our friendly staff, thank you for your kind feedback.

We are sincerely sorry for any inconvenience you faced during your stay.

We would like to mention that the actual size of every room is available in the room description on the official website of the hotel.

Our hotel applies in the context of compliance with the protection against Covid-19 specific practices which are also instructions of the Greek Government and the Ministry of Health.

The food is personally served to each guest by the employees behind the buffet since no self service is currently allowed, all the tables and chairs are at the intended distances as per Covid-19 protocol, all the common areas and rooms are cleaned daily with special cleaning-disinfectants and in all areas of the hotel we have available for all guests personal protective items as gloves, mask, disinfectant. Our hotel staff wear the individual means of protection as masks, gloves etc and they keep necessary distances.
As Mitsis hotels we have also made limited the hotel occupancy at maximum 60%-70%, but this does not mean that we are an empty hotel.

In this situation it is very important to have the individual responsibility and obligation from the guests also for personal protection.
According to our monitoring the 80% of all guests choose to attend the restaurant at the same pick hour for breakfast, for lunch, and for dinner, also they are attending to reserve and move both an umbrella and a sunbed on the beach and in the pool at the same time (although it is not allowed and our employees may remove the personal items).
Sometimes our guests are on holiday mood and they forget that they also must have “individual responsibility”.

However we would like to assure you that your remarks are taken into serious consideration as every year our team works hard in order to develop and improve services and facilities of the hotel so we can provide only comfortable stay for our guests.

And we sincerely hope that you will give us another chance to fix your impression and to provide you with pleasant memories and only joyful emotions next time.

Best Regards,
Guest Relations Team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 23 juli 2020

dat deze vakantie "apart" gng worden door het corona-virus wisten we mar het hotel is er in geslaagd ons veilig te laten voelen. Ons inzien waren er voldoende veiligheidsmaatregelen genomen. Bovendien zorgde deze maatregelen ook voor een groot voordeel : door de opgelegde quota inzake toeristen geen gedoe 's morgens om een vrije zetel aan het zwembad te vinden. Rustig om 09.00 uur naar het zwembad om dan vast te stellen dat je één van de eerste was en kon kiezen welke zetel je ging nemen.:-)
Ook nu weer ervaren waarom we nu voor de vijfde keer op rij naar dit hotel zijn gekomen : zeer lekker eten, zeer hygienisch en zeer vriendelijk personeel. Het Grieks restaurant met Kostas als chefkok is een grote aanrader : tesamen met zijn personeel wordt je gewoon op je wenken bedient, Verder kun je altijd terecht bij de managers Manolis en Pavlos als je toch met een probleempje zit; Dit wordt dan dadelijk voor je opgelost.
De nieuwe kamers stralen van buitenaf nog meer luxe uit. Uit veiligheidsoverwegingen mochten we ze langs de binnenkant niet eens bekijken wat wel begrijpelijk is. Spijtig dat dee maar vor 2 personen zijn. Hopelijk renoveren ze de kamers voor 4 op dezelfde wijze;
Toch één minpuntjje : de kamer die we kregen toegewezen voor 4 personen was te krap, zeker met twee kinderen van 11 jaar... Misschien moet het hotel bij toewijzing van de kaers toch meer rekening houden met de leeftijd van de kinderen.
Misschien tot volgend jaar? Wie weet, met dat kl...virus weet je het nooit...

Datum van verblijf: juli 2020
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
2  Bedank witjes083
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Panayiotis Liaros, General Manager van Mitsis Rinela Beach Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juli 2020

Beste gast,

Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! Onze excuses voor het ongemak, al uw opmerkingen worden in grote overweging genomen. We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien.

Met vriendelijke groet,

Guest Relations Team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 12 januari 2020 via mobiele applicatie

Mooi hotel, direct aan zee. heerlijk eten, vriendelijke mensen, top vakantie! Diverse restaurants, s’avonds live optredens, zeer sfeervolle inrichting. Het dorpje zelf is niks, vergane glorie, niks te zien of te beleven. Maar Chersonisos is dichtbij en dat is leuk om te bezoeken. We hadden een fantastische vakantie!

Datum van verblijf: mei 2019
Reistype: Reisde met een partner
2  Bedank Wenhh1
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Panayiotis Liaros, General Manager van Mitsis Rinela Beach Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 februari 2020
Google-vertaling

Dear Wenhh1,

Thank you for choosing Mitsis Rinela Beach Hotel & Spa for your family vacation and for your kind feedback.
We are happy to know that we managed to provide you with an enjoyable and memorable stay and that you stayed satisfied with our hotel facilities, offered services and work of our friendly staff.
It would be an ultimate pleasure for us to have you back one day for another exciting experience.

Best Regards,
Guest Relations Team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 4 september 2019

dit jaar voor de vierde keer op rij naar dit hotel geweest. Opnieuw schitterend : het eten blijft lekker zoals elk jaar en elk jaar opnieuw enkele veranderingen :dit jaar de wijnbar. Eén minpunt hierbij : enkel toegang voor volwassenen. Gezinnen met kleine kinderen kunnen dus niet profiteren van deze bar.
Verder nog steeds een blij weerzien met Giogio (Grieks Restaurant), Costa( kok Grieks restaurant), Voula (achter de bar aan het zwembad) en de manager Manolos. Ook aangenaam kennis gemaakt met Viki (bedient je in het gewone restaurant), is een zeer vriendelijk persoon.
Het feest door het hotel ingericht ter gelegenheid van het huwelijk van onze vrienden die mee waren, was af.

Datum van verblijf: augustus 2019
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
2  Bedank witjes083
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
liarosHeraklion, Manager van Mitsis Rinela Beach Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 september 2019

Beste gast,

Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel!
We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien.

Met vriendelijke groet,
Maryana Luzakova
Afdeling Gastrelaties

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 28 augustus 2019

Samen met onze 2 kinderen en een bevriend koppel dit hotel bezocht. Vorig jaar hebben we mitsis ramira beach te kos bezocht. Het is in Rinela veel properder dan in Ramira. Alles ligt ook dichter bij elkaar (compacter), voorbeeld strand en zwembad met glijbanen liggen zeer dicht bij elkaar, in Ramira liggen deze verder uit elkaar. Er was hier geen bediening aan het zwembad maar de drinkbars liggen heel dicht bij de zwembaden. Personeel was heel vriendelijk en taalvaardig. 4de bed op de kamer was een plooibedje, niet goed voor 8- jarige, we hebben een extra matras gevraagd of ander bed en de matras werd een uurtje later ook gebracht en opgemaakt. Het lag hierna veel beter. Wat ons echter het meest stoorde was het lawaai, je ligt op een kwartier van de luchthaven maar het hotel ligt ook in de aanvliegroute van de luchthaven wat toch voor geluidsoverlast meebrengt. Ook zijn de gangen zeer lawaaierig en hoor je veel lawaai in de gangen. Zeker op het gelijkvloers. We hoorden zelfs de sproeiers om het gras water te geven. Dit kwam omdat de gangen geen deur hadden en er een soort tunneleffect ontstaat waardoor alles blijft klinken. We zouden andere aanraden om zeker een kamer op verdiep te vragen. Dit was voor ons echt wel een minpunt. Eten aan het zwembad was zeer lekker (panini, pannenkoek, wafels, ijs, hotdog) en veel keuze. Ook eten in het restaurant was lekker. Sushi bar is echt iets om te aperitieven en zeker niet voor een volledige maaltijd. Grieks en Chinees restaurant waren ook goed, maar toch wel iets moeilijker te reserveren, 3keer s morgens naar daar gaan om te zien voor plaats. We hebben ook een uitstap naar Heraklion gemaakt. We wilden met de bus gaan. Hebben kaarten gekocht in het hotel en gewacht aan de bushalte. Er zijn 4 bussen voorbijgereden wegens vol. In hotel gaf men aan dat het druk was en dat dit wel gebeurde. Ze hebben de kaarten terug gekocht en we hebben een taxi laten komen (45 EUR voor 7 personen enkele rit). Terugkomen ging wel met de bus. We hebben heel zeker genoten van ons verblijf al vonden we het spijtig dat onze nachtrust toch wel veel verstoord werd niet fijn. Kwaliteit en service zijn zeker top.

Kamertip: Zeker een kamer op verdiep proberen regelen.
Datum van verblijf: augustus 2019
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
3  Bedank AnMo79
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
liarosHeraklion, Manager van Mitsis Rinela Beach Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 september 2019
Google-vertaling

Dear Guest,

Thank you for choosing Mitsis Rinela Beach Hotel & Spa for your vacation and for your time spent on writing a review.
We are proud to know that you stayed satisfied with our hotel facilities, offered services and work of our friendly staff. We would like to assure you that your remarks are taken into great consideration and every year our team works hard in order to develop and improve services and facilities of the hotel so we can provide only comfortable stay for our guests.
We are looking forward to welcoming you again in our resort so you will get only positive emotions and memorable moments.

Best Regards,
Theofania Koutsona
Guest Relations Department

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken