TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Hoogtepunten uit beoordelingen
Interessant om een orthodoxe kerk van binnen te bezichtigen!

Beoordeeld op 17 november 2017
Henk V
Puth, Nederland
Zowl modern als historisch

Hoewel wij er helaas niet naar binnen mochten vanwege een dienst, hebben we het toch van buiten ... meer lezen

Beoordeeld op 16 oktober 2016
Joop V
Ede, Nederland
Lees alle 33 beoordelingen

Beoordeeld op 3 mei 2019

Mooi om deze kerk even van binnen te bekijken. Vele Russische ikonen te zien in allerlei vormen. Mooi hoofdaltaar in orthodoxe stijl. Wel een zeer onvriendelijke vrouw aan de entree.

Datum van activiteit: april 2019
Beoordeeld op 17 november 2017

Indien je tijd hebt en in de buurt bent is het interessant om deze ortodoxe kerk te bezoeken. Het kost maar € 1,00 p. p. en is interessant genoeg. In plus minus 15 minuten heb je alles wel gezien, maar voor dit kleine bedrag moet je het niet laten schieten. De geschiedenis achter het gebouw is ook interessant!

Datum van activiteit: oktober 2017
Beoordeeld op 16 oktober 2016

Hoewel wij er helaas niet naar binnen mochten vanwege een dienst, hebben we het toch van buiten bewonderd.

Datum van activiteit: september 2016
Beoordeeld op 24 september 2015

Een prachtig gebouw die oude glorie uitdraagt. Zeer mooi onderhouden. Je waant je even echt in Rusland.

Datum van activiteit: september 2015
Beoordeeld op 23 januari 2018