“Top restaurant/ bar”
Beoordeling van Hottes Stadl

Hottes Stadl
Geclassificeerd als nr. 17 van 26 Restaurants in Bad Ems
14 september 2019 beoordeeld

Dit is toch echt de plek waar je eens geweest moet zijn. Wat een vriendelijke mensen, heerlijke wijntjes en een prima biertje! De kaart is simpel maar toch erg goed! Hier kun je gewoon heerlijk/ eerlijk eten voor een zeer aangename prijs. Gezellige plek onder de platanen in Bad Ems.

Datum van bezoek: september 2019

6 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn 1 dag voor een tussen reis in dit gebied.
Uiteindelijk terecht gekomen bij deze bar/restaurant.
Bij aanvang vertelde de gastvrouw dat ze het erg druk hadden en dat het eten lang zou duren.
Dus dat was een eerlijke en fijne mededeling om voor ons de keuze te laten of we wel of niet wilden blijven.
Het personeel was dan ook erg gestrest en onbemand.
Het zal te danken zijn geweest aan het prachtige weer en de drukte in het dorp.
Niet echt iets waar je geen rekening mee kunt houden maar ik weet verder niet de situatie van het restaurant. Misschien hadden ze wel ziek personeel of zo.
Ik heb uiteindelijk lekker gegeten en gedronken en prijs kwaliteit was prima.
Niet bijzonder maar de verwachting hadden we ook niet.
Vriendelijk maar gestrest personeel.
Ik hoop dat de eigenaar snel meer personeel vind om iedereen goed zijn werk te kunnen laten doen.

Grt Haans.

19 augustus 2019 beoordeeld

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Hottes Stadl bekeken, bekeken ook

Bad Ems, Rijnland-Palts

In Hottes Stadl geweest? Deel je ervaringen!