Beoordeeld op 19 oktober 2017

Ook dit jaar waren we op weg naar en weer terug van Kroatie twee keer te gast in hotel-gasthof Zur Post. En weer moesten we constateren dat het hier prima overnachten is en ook de maaltijd, die werd geserveerd aan onze groep, was goed. De eerste keer sliepen we in het hoofdgebouw en de tweede keer in het gastenverblijf. Kamers in het hoofdgebouw zijn ruimer.Heel vroeg ontbijten (6 uur) was geen probleem.

Kamertip: een kamer in het hoofdgebouw is ruimer.
  • Verbleef: oktober 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 10 augustus 2017

Dit is een gezellig en traditioneel hotel. Heel geschikt voor een overnachting onderweg. Het is slechts enkele minuten van de Autobahn A3.
De kamers zijn eenvoudig maar ruim, en hebben een goed gerenoveerde badkamer.
Je kunt er gemakkelijk parkeren. Velburg is een heel pittoresk dorpje in een prachtige omgeving. Het eten is lekker, en traditioneel Beiers. De lokale bevolking komt hier ook voor een hapje en drankje. Alles is overigens zeer redelijk geprijsd!

• Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 2 mei 2017 via mobiele applicatie

Het hotel is nodig aan een opknapbeurt toe alles is erg gedateerd. Wij hebben hier een overnachting gehad met Bolderman. En ik ben blij dat het maar 1 nacht was. Wat ik wel begrepen heb is dat de kamers heel erg verschillend zijn. De een is klein en valt van ellende uit elkaar en anderen zijn in orde. Het diner en ontbijt waren er prima, maar de service kan beter. Wat mij betreft nooit meer.

Verbleef: april 2017, reisde alleen
Beoordeeld op 7 januari 2017

Hotel waar je vriendelijk wordt ontvangen en ook het personeel is tijdens het serveren van de maaltijd vriendelijk. De maaltijden en zeker ook het Kerstdiner was uitstekend.
De kamer eenvoudig maar schoon, Extra noot, was toch wel het voorlezen van Kerstverhaal ,gedichten, Kerstliedjes zingen samen met de eigenaar van het hotel.
Ook de fakkelwandeling met na afloop gezellig bij de vuurkorf gluhwijn drinken maakten voor ons deze Kerstdagen door te brengen in Hotel Post in Velburg heel speciaal!

• Verbleef: december 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 29 december 2016

Een hotel waar je graag weer naar toe gaat,vriendelijk en gastvrij,de kamers eenvoudig maar netjes!!! Maar heel verschillend van maat!! Het eten was prima. Het ontbijt was heel uitgebreid en het diner was uitstekend. Het is een hotel dat al; 300 jaar oud is.Heel sfeervol!!

Kamertip: Het verschil van kamers en badkamers is groot!!!
  • Verbleef: december 2016, reisde met een partner