“Lekkerste pannekoeken”

Voeg deze dan toe!
Chez Max
Geclassificeerd als nr. 7 van 18 Restaurants in Buis-les-Baronnies
26 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een vermoeide rit aangekomen in Brantes aan de voet van de Mont Ventoux. Hier was nergens iets open waar we eten konden kopen. De eigenaresse van ons B&B adres heeft ons Chez Max aanbevolen en gereserveerd voor ons. En het smaakte heerlijk. Waarschijnlijk omdat we zelf ook niet zo snel iets konden vinden.

2 oktober 2017 beoordeeld

5 november 2017 beoordeeld

29 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

29 oktober 2017 beoordeeld

Reizigers die Chez Max bekeken, bekeken ook

Buis-les-Baronnies, Drome

In Chez Max geweest? Deel je ervaringen!