“kwalitatief top ,”
Beoordeling van Le SAFRE SAS

Le SAFRE SAS
Geclassificeerd als nr. 1 van 18 Restaurants in Buis-les-Baronnies
12 september 2017 beoordeeld

tijdens ons verblijf in La Drome zijn we met ons vieren twee maal gaan dineren !
Voor iedereen was het genieten .. de kreeft , het lamsvlees , carpaccio .. super
aangepaste wijnen , niet te drukke bezetting , mooi kader, bediening was uitstekend .. in liefst 3 talen .. proficiat aan de de ganse crew ! ben je in de buurt van Buis, zeker een aanrader !! irene en christine , dennis en çois

12 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Keer op keer worden we verrast in dit prachtig restaurant, de kreeft is zeker een aanrader net als al de rest! Top service en een aangename sfeer !
Tijdens ons verblijf 2x geweest
Jens & Elodie

21 juli 2017 beoordeeld

Uitstekend gegeten in dit klasse restaurant in een mooi gerestaureerd oud gebouw. De bereidingen met kreeft zijn heerlijk. Belgische uitbaters.

16 juli 2017 beoordeeld

We zijn dit jaar voor de tweede keer naar Le Saffre geweest. Na ons eerste bezoek keken we er naar uit, en alweer was werkelijk alles super: het kader, de wijnen, het eten, de sfeer, de correcte bediening, noem maar op... Tot volgende keer!

9 juni 2017 beoordeeld

Het is ons derde bezoek aan restaurant "Le Safre". Het is een uitmuntend restaurant. Het eten is er altijd super lekker of je nu vlees of vis neemt. Zeer vriendelijke en professionele bediening. Het kader is ook prachtig. Het is het beste restaurant van de streek. Een echte aanrader !

Reizigers die Le SAFRE SAS bekeken, bekeken ook

Buis-les-Baronnies, Drome

In Le SAFRE SAS geweest? Deel je ervaringen!