Beoordeeld op 22 juli 2018

Wij hebben een weekje verbleven in Le Grand hard... Het was een geweldig verblijf, wij komen zeker terug. Jo en Katrien zijn een geweldige gastheer en gastvrouw en hebben ervoor gezorgd dat we ons vanaf de 1e minuut welkom voelde. De kamers zijn smaakvol ingericht en het eten is zeer lekker! Je krijgt op vraag heel wat tips voor bezienswaardigheden en uitgestippelde routes om de omgeving te verkennen. Je komt hier echt tot rust, hier is het "leven als God in Frankrijk" uitgevonden! Tot volgend jaar...
Familie Costermans (Tienen)

• Verbleef: juli 2018, reisde alleen
Beoordeeld op 30 mei 2018

Mooie locatie met zeer vriendelijke eigenaars en de ideale uitvalsbasis om diverse stadjes / bezienswaardigheden te bereiken. Zowel het ontbijt als het avondeten zijn voortreffelijk. Wij zijn drie dagen met vrienden geweest en hebben van de eerste tot de laatste minuut genoten.

Verbleef: juli 2017
Jo S, the boss van Le Grand Hard, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 mei 2018

heel erg bedankt voor deze lovende woorden!de mooiste beloning

Beoordeeld op 30 augustus 2017

We verbleven hier 3 dagen op doorreis naar Bretagne en Cornwall. Dit bleek een uitstekend idee te zijn. Leuke streek met vele bezienswaardigheden. Leuke wandelingen.
Vooral de aanwezigheid van een uitstekend restaurant maakt deze locatie ideaal om even tot rust te komen.

• Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 13 augustus 2017

Goed bereikbare plaats te midden in het groen, heeft deze omgevormde boerderij alle troeven voor een aangenaam verblijf. De eigenaars zijn echt joviale mensen die je hartelijk verwelkomen en perfect de balans weten tussen een praatje slaan en de gasten hun privacy te gunnen. Zeer kindvriendelijk ook! Hun restaurant was ook echt de moeite. We verbleven er maar 1 nacht (spijtig genoeg), maar komen zeker naar hier terug als we nog eens naar Normandië gaan!

• Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 14 juli 2017

De locatie is gewoonweg schitterend: een ruim binnenplein met grasvelden en paden, voldoende plek om tafelsmet parasols neer te zetten. Voldoende grote kamers, alle mooie en degelijk ingericht.
De keuze bij het ontbijt is enorm en wordt erg mooi gepresenteerd. 's Avonds namen we de dagmenu: de kaart hebben we nooit bekeken omdat deze -dagelijks veranderende- dagmenu ons telkens zo goed smaakte.
Een mooie uitvalsbasis om Normandië te ontdekken.

• Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
Jo S, jo the boss van Le Grand Hard, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 juli 2017

hartelijk dank voor deze lovende woorden, jullie enthousiasme is een bron van energie!!!!