30 mei 2018 beoordeeld

Mooie locatie met zeer vriendelijke eigenaars en de ideale uitvalsbasis om diverse stadjes / bezienswaardigheden te bereiken. Zowel het ontbijt als het avondeten zijn voortreffelijk. Wij zijn drie dagen met vrienden geweest en hebben van de eerste tot de laatste minuut genoten.

Verbleef: juli 2017
Jo S, the boss van Le Grand Hard, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 mei 2018

heel erg bedankt voor deze lovende woorden!de mooiste beloning

30 augustus 2017 beoordeeld

We verbleven hier 3 dagen op doorreis naar Bretagne en Cornwall. Dit bleek een uitstekend idee te zijn. Leuke streek met vele bezienswaardigheden. Leuke wandelingen.
Vooral de aanwezigheid van een uitstekend restaurant maakt deze locatie ideaal om even tot rust te komen.

• Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
13 augustus 2017 beoordeeld

Goed bereikbare plaats te midden in het groen, heeft deze omgevormde boerderij alle troeven voor een aangenaam verblijf. De eigenaars zijn echt joviale mensen die je hartelijk verwelkomen en perfect de balans weten tussen een praatje slaan en de gasten hun privacy te gunnen. Zeer kindvriendelijk ook! Hun restaurant was ook echt de moeite. We verbleven er maar 1 nacht (spijtig genoeg), maar komen zeker naar hier terug als we nog eens naar Normandië gaan!

• Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
14 juli 2017 beoordeeld

De locatie is gewoonweg schitterend: een ruim binnenplein met grasvelden en paden, voldoende plek om tafelsmet parasols neer te zetten. Voldoende grote kamers, alle mooie en degelijk ingericht.
De keuze bij het ontbijt is enorm en wordt erg mooi gepresenteerd. 's Avonds namen we de dagmenu: de kaart hebben we nooit bekeken omdat deze -dagelijks veranderende- dagmenu ons telkens zo goed smaakte.
Een mooie uitvalsbasis om Normandië te ontdekken.

• Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
Jo S, jo the boss van Le Grand Hard, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 juli 2017

hartelijk dank voor deze lovende woorden, jullie enthousiasme is een bron van energie!!!!

4 juli 2017 beoordeeld

Super onthaal door de uitbaters Katrien en Jo, piekfijn in orde kamer, gelegen temidden prachtige natuur, dichtbij Utah Beach, maar ook fijne stranden en typisch (historische) stadjes (Bayeux en Sainte-Mère-Eglise...). Lekker en uitgebreid diner en ontbijt! Wat mij het meest beviel was de ruimte, die we in Vlaanderen wel missen.

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
Jo S, jo the boss van Le Grand Hard, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 juli 2017

hartelijk dank voor uw zeer wijze woorden!!!!