22 september 2017 beoordeeld

De standaardkamer is OK maar voor een 4 sterrenhotel zou een koelkast in deze kamer geen luxe zijn. Personeel aan de receptie is wisselvallig. De blonde dame is geweldig: de klant staat centraal, prima info over de bezienswaardigheden in de ruime omgeving, je voelt je welkom. De jonge dame is vastgeroest aan haar computerscherm, zelfs even opkijken om een klant te begroeten is te veel gevraagd. Mooie parking aan het hotel maar te klein als het hotel volzet is. Lekker ontbijt, ruime keuze maar eieren koken is niet mogelijk als het water alleen maar warm is. Kokend water is hiervoor wel vereist (machine stuk?)

• Verbleef: september 2017, reisde met een partner
h1215, Hospitality Manager van Mercure Hotel Omaha Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 september 2017

Beste gast,

Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in Hôtel Mercure Omaha Beach erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen.

Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening.

Hoogachtend,

28 augustus 2017 beoordeeld

We verbleven in het hotel van 21 augustus tot en met 27 augustus 2017.
Het personeel aan de receptie is gewoon korrekt.Een minpunt voor dit viertsterren hotel is dat er niemand meegaat om je kamer aan te wijzen en eventueel je bagage te helpen dragen.Er werd gewoon gezegd dat we in dat blok lagen op kamer zoveel,en dat was het.De kamer was in orde.
Aan het hotel is er ook een restaurant verbonden.Hier heb ik éénmaal gereserveerd voor vier personen,maar nooit meer.Het zaalpersoneel (of toch bepaald zaalpersoneel)is gewoonweg onbeleefd,onvriendelijk en hoort niet thuis in zulk restaurant van zo'n hotel.Men wist gewoonweg niet dat ik gereserveerd had.Ik werd naar een andere tafel verwezen zonder enige gangbare reden.Het eten was gewoonweg slecht.Voor het eten in dit restaurant "L'Albatros" moest ik bij verlaten van het hotel aan de receptie 81,20 euro betalen.Het was gewoonweg SLECHT.Ik raad dan ook iedereen aan om naar een restaurant in Port-en-Bessin-Huppain te gaan en daar te gaan eten.Voor dit bedrag heeft men daar echt lekker eten.Verder zou ik de directie adviseren om iemand in dienst te nemen om dit restaurant door te lichten.De communicatie tussen zaalpersoneel en de keuken was abominabel.Sommige zaalpersoneel was werkelijk ONBESCHOFT.

Kamertip: Vraag naar een upgrade kamer
  • Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
13 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Enige minpunt is last van lawaai in kamer door gang, lift en andere gasten boven je in andere kamers. Dit zowel s'avonds laat en s'morgens zeer vroeg.
Verder goed verblijf en vriendelijk personeel. Mooie golf ideaal voor golfers.

Verbleef: november 2016, reisde met een partner
H1215-gm, Hospitality Manager van Mercure Hotel Omaha Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 maart 2017

Hallo van Normandië;

Wij danken u voor dit advies.
We zijn blij om te lezen dat u gevleugelde de locatie en onze vrolijke en vriendelijke personeel.
Wij betreuren het ten zeerste dat u last heeft van het geluid van de andere klanten.
Tot ziens.

Vrolijk

21 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel om een paar dagen te vertoeven in Normandië. Ligt prima gelegen vlak bij de kust. Golfbaan zeer toegankelijk voor gasten. In de buurt voldoende te zien en te beleven. Hotel Is basic maar ok. Golfbaan ligt er prachtig bij en is erg rustig

Verbleef: juli 2016, reisde met familie
H1215-gm, Front Office Manager van Mercure Hotel Omaha Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 juli 2016

19 juni 2016 beoordeeld

Het personeel aan de receptie verdient een compliment. Zelden zo vriendelijk en behulpzaam verder geholpen. TOP !!

Ik had een ruime standaard kamer op de tweede verdieping maar net naast de lift was dit eerder lawaaierig. Leuk buitenzwembad, veilig afgeschermd dat kleine kinderen er niet kunnen in sukkelen.

De buffet maaltijden in de golfclub hebben een uitgebreide voorgerechten en deserten keuze. De hoofmaaltijden zijn eerder beperkt met één vlees en één vis menu en vormen niet echt de hoofattractie van dit buffet. De lokatie is rustig en ruim gelegen aan de golf baan die zomaar eventjes 36 holes heeft !! Uitzonderlijk en zeker iets voor de echt golfers.

Het ontbijt is standaard voor de kwaliteit van het hotel, geen soja melk voorzien maar wel suiker vervangers. Als de toeristische bussen langskomen kunnen ze bij het ontbijt moelijk volgen ondanks voldoende bezetting en worden de meeste tafels niet tijdig afgeruimt.

Tip, bezoek zeker even het nabij gelegen dorpje met enkel rustig terrasjes voor een drankje of een hapje met de vismijn vlakbij ... even verpozen.

• Verbleef: juni 2016, reisde met vrienden
H1215-gm, Front Office Manager van Mercure Hotel Omaha Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 juli 2016