“Teleurgesteld”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 6 websites!
Brit Hotel Marvejols
Beoordeeld als nr. 3 van 3 hotels in Marvejols
27 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zag er veelbelovend uit als tussenstop. Op foto zagen de kamers er vrij ruim uit, helaas zeer kleine kamer. Speciaal dit hotel genomen omdat er volgens de beschrijving mogelijkheid was om de kinderen apart te laten slapen in aparte bedden of stapelbed. Bij aankomst maakte men er ons 'attent' op dat ze zelf beslissen welke kamer we krijgen. Personeel was zeer vriendelijk, eigenaar helaas verre van. Ontbijt was eenvoudig. Een positieve noot was het zwembadje, als verfrissing na de rit ernaartoe. Niet voor herhaling vatbaar!

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met familie

12 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Netjes, goede kamers ook, maar niet zo servicegericht. Tussen 13.00 en 16.00 uur was er niemand aanwezig. Kon je niet inchecken, maar kon je ook geen lunch of drankje krijgen.
's Avonds nog wat drinken ging ook niet van harte. Licht ging uit om 22.00 uur en daar zat je dan in het donker.... Heel onsympathiek.

Verbleef: Juli, 2016, reisde met familie
4 augustus 2016 beoordeeld

Voor 2e jaar naar dit hotel gegaan. Weer bevallen! Ruime kamer met stapelbed. Wij 2 volw. en 2 kinderen konden hier goed slapen. Douche en wc schoon. Ontbijt ruime keuze. Aangezien we op tijd waren konden de kinderen ook nog even zwemmen. Auto met vouwwagen kon ik goed parkeren.

• Verbleef: Juli, 2016, reisde met familie
29 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel is schoon en netjes. Kleine maar schone kamers. Alles is aanwezig. Voor Franse begrippen een uitgebreid ontbijt. Badkamer is te klein. Hotel heeft een moderne uitstraling. Voor overnachtingshotel voldoet het zeker. Wij komen hier wel terug.

Verbleef: April, 2016, reisde met familie
14 augustus 2015 beoordeeld

Wij sliepen her in een familiekamer met onze 2 kinderen op doorreis. Mooie grote kamer aan een correcte prijs, goed restaurant bij het hotel, ook enkele speeltuigen voor de kinderen zodat mama en papa nog een beetje op het terras konden uitrusten van de lange reis. Tip : als je wat tijd hebt op jullie doorreis, bezoek dan zeker het wolvenpark inde buurt ( Gévaudan ), echt een aanrader voor de kinderen

• Verbleef: September, 2014, reisde met familie
9 augustus 2015 beoordeeld

Mooi en redelijk nieuw hotel in een leuk dorpje vlak bij de snelweg op doorreis naar Spanje of zd frankrijk. Ruime kamer en schoon. Aardig personeel die Engels praten. Klein zwembad erbij en gratis ruim parkeerterrein. Ruim ontbijt.

• Verbleef: Juli, 2015, reisde met familie
5 augustus 2013 beoordeeld

Hier overnacht tijdens onze heenreis van België naar Zuid-Frankrijk. Amper tien minuutjes rijden van autosnelweg. Heel goede tweepersoonsbedden! De bijzetbedden van de kinderen waren jammer genoeg maar gammel. Kamers zijn goed geïsoleerd. Heerlijke koffie en croissants bij het ontbijt. Zeker zijn prijs waard!

• Verbleef: Juli, 2013, reisde met familie
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Marvejols in overweging
op 15,3 km afstand
340 beoordelingen
op 15,8 km afstand
Hotel - Restaurant  du Luxembourg
Prijzen weergeven

In Brit Hotel Marvejols geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Brit Hotel Marvejols

Adres: 27 B avenue Theophile Roussel, 48100 Marvejols, Frankrijk (Voorheen Relais FastHotel)
Locatie: Frankrijk > Occitanie > Lozere > Marvejols
Voorzieningen:
Bar/lounge Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 3 van 3 hotels in Marvejols
Prijsklasse: € 60 - € 88 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Brit Hotel Marvejols 3*
Aantal kamers: 28
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, TripOnline SA, Hotels.com, Expedia en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Brit Hotel Marvejols met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?