L'Europe Hotel-Restaurant(Marvejols)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Hotel des Rochers(Marvejols)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Hotel du Commerce(La Canourgue)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Hotel Le Portalou(La Canourgue)
  • Gratis parkeren
Le Calice Du Gevaudan(Banassac)(Heel veel waar voor je geld!)
TripAdvisor
TripAdvisor
12 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Netjes, goede kamers ook, maar niet zo servicegericht. Tussen 13.00 en 16.00 uur was er niemand aanwezig. Kon je niet inchecken, maar kon je ook geen lunch of drankje krijgen.
's Avonds nog wat drinken ging ook niet van harte. Licht ging uit om 22.00 uur en daar zat je dan in het donker.... Heel onsympathiek.

Verbleef: juli 2016, reisde met familie
4 augustus 2016 beoordeeld

Voor 2e jaar naar dit hotel gegaan. Weer bevallen! Ruime kamer met stapelbed. Wij 2 volw. en 2 kinderen konden hier goed slapen. Douche en wc schoon. Ontbijt ruime keuze. Aangezien we op tijd waren konden de kinderen ook nog even zwemmen. Auto met vouwwagen kon ik goed parkeren.

• Verbleef: juli 2016, reisde met familie
29 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel is schoon en netjes. Kleine maar schone kamers. Alles is aanwezig. Voor Franse begrippen een uitgebreid ontbijt. Badkamer is te klein. Hotel heeft een moderne uitstraling. Voor overnachtingshotel voldoet het zeker. Wij komen hier wel terug.

Verbleef: april 2016, reisde met familie
14 augustus 2015 beoordeeld

Wij sliepen her in een familiekamer met onze 2 kinderen op doorreis. Mooie grote kamer aan een correcte prijs, goed restaurant bij het hotel, ook enkele speeltuigen voor de kinderen zodat mama en papa nog een beetje op het terras konden uitrusten van de lange reis. Tip : als je wat tijd hebt op jullie doorreis, bezoek dan zeker het wolvenpark inde buurt ( Gévaudan ), echt een aanrader voor de kinderen

• Verbleef: september 2014, reisde met familie
9 augustus 2015 beoordeeld

Mooi en redelijk nieuw hotel in een leuk dorpje vlak bij de snelweg op doorreis naar Spanje of zd frankrijk. Ruime kamer en schoon. Aardig personeel die Engels praten. Klein zwembad erbij en gratis ruim parkeerterrein. Ruim ontbijt.

• Verbleef: juli 2015, reisde met familie