“Een ontspannende boottocht, maar geen aanrader”
Beoordeling van Omis and Cetina River

Omis and Cetina River
Van tevoren boeken
Meer info
US$ 50,23*
Vanaf
Small-Group Raftingervaring op de Cetina-rivier ...
Geclassificeerd als nr. 2 van 8 dingen om te doen in Omis
Attractiegegevens
30 mei 2018 beoordeeld

Een boottocht over de Cetina rivier door de canyon met prachtige panorama’s, bergen en landschap, werd ons beloofd. De rustige boottocht over de rivier en langs de canyon is leuk, maar ook niet spectaculair. Na een uur krijg een korte stop bij een restaurant en daarna de dezelfde weg weer terug. We zagen heel weinig watervogels op dit rustige en heldere water. Een ontspannende boottocht, maar niet meer. Geen aanrader.

31 juli 2017 beoordeeld

Mooi stadje aan de Cetina rivier waar je kan raften, canyoning en of boottripjes kan maken. Ook de wandeling en bezoek aan het roversnest van de piraten is leuk om te doen. Je kan er ook op het strand liggen en zwemmen in de zee. Eigenlijk vanalles te doen, te veel om op te noemen.

12 juli 2017 beoordeeld

Klein stadje aan de rotsen van de Cetinarivier. Leuk om hier een uurtje te vertoeven of je moet de rivier al opgaan. Er zijn genoeg restaurants in het oude gedeelte van Omis.

2 november 2016 beoordeeld

Zeer mooi hoe de Cetinarivier in zee stroomt tussen 2 enorme rotsformaties. Je kan er ook met een bootje doorheen. Deden wij niet wegens tijdsgebrek. Vrij toeristisch. Mooi kiezelstrand, ideaal voor kinderen want niet direct diep. En met mooi uitzichr op de rotsen.

Bekijk meer beoordelingen
31 augustus 2016 beoordeeld

Een karakteristiek stadje. Parkeren is eenvoudig en de drukte is ten opzichte van steden als Split absoluut in orde. Veel leuke restaurantjes en een goede uitvalsbasis voor raften of boottochtjes.

Reizigers die Omis and Cetina River bekeken, bekeken ook

In Omis and Cetina River geweest? Deel je ervaringen!