“Miskleun”
Beoordeling van Cocopazzo Wine & Dine Bar

Cocopazzo Wine & Dine Bar
Geclassificeerd als nr. 3 van 68 Restaurants in Omis
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vreselijk slecht klaargemaakte zeebaars op gril, zwart droog , bijna geen vis meer over.
Zeer ongezond geblakerd eten.
Ober nam de klacht niet serieus.
Waardeloos!

7 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Genoten van een lunch op het terras van dit restaurant. zelf had ik de tomaten bruchetta en mijn partner had de hamburger. Beide zagen er goed uit en smaakte heerlijk! Ook de prijzen normaal! Aanrader!

13 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na wandeling in de bergen rondom Omis, heerlijk gegeten. Restaurant ligt niet aan t strand of de (drukke) hoofdweg, maar aan n rustig pleintje bij de kerk. Vooraf ham & kaas-plankje en als hoofdgerecht een gegrilde Makreel. Lekker gegeten voor aangename prijs

12 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Van een lekkere lunch genoten!
Pasta's zijn overheerlijk!
De bediening is ook nog eens super vriendelijk!

6 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier wordt begrepen dat het behalve prima eten ook gaat om een verzorgde presentatie en idem service! Samen met de fraaie locatie is het hier prettig toeven.
We belandden op het terras voor de lunch. Deze beviel ons zo goed dat we besloten om na ons rafting avontuur hier ook aan te schuiven voor het diner. Of het nu gaat om een salade, pasta, pizza of vis, het is allemaal even lekker. Wat ons betreft een echte aanrader!

Reizigers die Cocopazzo Wine & Dine Bar bekeken, bekeken ook

In Cocopazzo Wine & Dine Bar geweest? Deel je ervaringen!