Beoordeeld op 6 september 2019

Wat een geweldig mooi hotel is Hotel Dolphine Suites met super de luxe kamers. Het heeft een mooi zwembad en ligt heerlijk rustig. Wij hadden de suite en die is magnifiek mooi. De gastheer Jack en gastvrouw Carolien zijn allervriendelijkst en hun service is geweldig, zij zorgen ervoor dat het je aan niets ontbreekt. Het ontbijt is prima en op verzoek krijg je heerlijke gebakken eitjes. Het hotel ligt in het mooie Veli Losinj op het prachtige eiland met waanzinnige uitzichten op zee, een authentieke haven, terrasjes en heerlijke restaurants. Het Italiaanse restaurant Bora Bar is een aanrader, we hebben daar heerlijk geluncht.

Kamertip: De suites zijn waanzinnig mooi, liggen op de bovenste verdieping, lift aanwezig, en airco.
Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 30 september 2018

Na een warm ontvangst door de gastvrouw Carolien en gastheer Jack werden wij naar onze suite gebracht: Prachtig!! Wat een TOP locatie, een oase van rust!
Goede adviezen gekregen voor geweldige uitstapjes en wandeltips.
Bij thuiskomst hadden wij al heimwee...….dus gaan zeker nog een keer terug!

Datum van verblijf: september 2018
Jack V, Owner van Hotel Dolphin Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 mei 2019

Dank jullie wel voor de complimenten en wij zien jullie graag terug als onze lieve gasten.

met vriendelijke groet

Beoordeeld op 18 augustus 2018

Dit is een heel rustig gelegen hotel wat ideaal is voor koppels zonder kinderen. In het hotel is het ook heel relaxt . En Jack is een zeer vriendelijke gastheer.
Er is een mooi zwembad. Hotel is prima onderhouden.
Enkel het ontbijt was wat gewoontjes broodjes werden niet tijdig bijgevuld .

Datum van verblijf: juli 2018
Jack V, Owner van Hotel Dolphin Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 augustus 2018

Dank u voor de recentie, wij zullen nog scherper zijn op het tijdig aanvullen van de broodjes :-)

met vriendelijke groet

Beoordeeld op 16 augustus 2018 via mobiele applicatie

12 dagen geweldig gehad, top locatie en fijne gastheer en gastvrouw het ontbrak ons aan niets en een heerlijk ontbijt met vers aan tafel gebrachte eitjes op verzoek . dank jullie Jack en Caroline . tot volgend jaar

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 7 augustus 2017 via mobiele applicatie

Vriendelijk, warm onthaal, mooie kamer! Het ontbijt mocht iets uitgebreider zijn, hier en daar iets te stoffig, gelijkvloers: enorm stoffig, rol om handen af te drogen niet aangevuld, prullemand lang niet meer geledigd.

Datum van verblijf: juli 2017
Jack V, Owner van Hotel Dolphin Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 augustus 2017

Geachte Melissa
Dank voor jullie bezoek aan ons hotel en dank voor het compliment betreffende de kamer.
Helaas hadden wij op het moment dat u stof constateerde wat herstelwerkzaamheden gehad ( waar u niets van heeft meegekregen ) en gaven er de voorkeur aan eerst de kamers schoon te maken voor onze gasten en vervolgens de rommel na de werkzaamheden.
Wij kunnen u verzekeren dat alles weer inorde is, en verontschuldigen ons voor het mogelijk ongemak wat u heeft ervaren.

Hoop u weer te mogen ontvangen.

Met vriendelijke groet, uw gastheer