29 april 2017 beoordeeld

Een mooi hotel, verzorgde kamers, voorzien van alle gemakken, zoals een strandtas welk je mee naar het strand mag nemen en die voorzien is van badlakens. Voor iedereen is er een badjes aanwezig en de badkamer kent alle bad- en doucheproducten welke telkens goed aangevuld worden.
Suites kennen een inloopkast, waardoor iedereen voldoende bergruimte heeft.
Eten in het restaurant is bijzonder goed, verse producten en vele buffetgedeeltes, waar overal hulpvaardig personeel bij staat.
Buitenbad is met zoutwater gevuld, waardoor het nogal koud is in het begin van het seizoen, echter er zijn meerdere zwembaden, dus het levert geen onoverkomelijk probleem op.

Kamertip: Op hoger gelegen kamers heb je zeezicht en het voordeel dat parkeren aan de achterzijde is.
  • Verbleef: april 2017, reisde met vrienden
Losinj-Hotels, General Manager van Vitality Hotel Punta, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 juni 2017

Dear SportserviceLinssen,
Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!
Sincerely,

3 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een geweldig hotel, ik heb er niet veel op aan te merken. Het enige nadeel vind ik dat er zout water in het zwembad zit. Mooie kamers, schoon en ruim. Eten in buffetten. Het is wel druk in de eetzaal (begin september) maar het eten is smakelijk. Strandlaken inclusief 1x per week, wil je vaker een schoon strandlaken dan kan dat tegen betaling.

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
Losinj-Hotels, General Manager van Vitality Hotel Punta, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 januari 2017

Dear Guest,
In behalf of entire staff of Vitality hotel Punta and me personally thank you so much for your nice words. We hope to have the pleasure of welcoming you again in our Vitality hotel Punta
Best regards

28 augustus 2016 beoordeeld

Dit is een heel erg goed hotel.Het ligt vlak aan zee,heeft een mooi groot zwembad en ligt op wandelafstand van het gezellige stadje Veli Losinj.De kamers zijn mooi,fris en proper.De buffetten,zowel ontbijt als diner zijn reusachtig en alles is van uitstekende kwaliteit.Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.Ik kan echt niets negatiefs zeggen over dit hotel:een absolute aanrader.

• Verbleef: september 2015, reisde met een partner

Dear Gommé I,
Thank you for the review and for choosing our hotel for your vacation. We hope to have the pleasure of welcoming you again in out Vitality hotel Punta.
Best regards

4 augustus 2016 beoordeeld

Fantastisch hotel met gezellige ruime kamer, comfortabele badkamer en ruim bed.
Het restaurant is praktisch ingericht met de buffetten ideaal gepositioneerd. De gerechten bevestigen een keukenl van grote klasse. Er is ook voldoende ruimte om buiten de maaltijden te nuttigen.
Het zwembad is mooi en gezellig en de strandlocatie is ook prachtig.
Wie hier niet tevreden is zal het nergens vinden.

Kamertip: Kamer vragen met zeezicht maar vanaf 3de verdiep.
  • Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
Losinj-Hotels, General Manager van Vitality Hotel Punta, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 september 2016

Dear oaigermnare,
thank you for the time and effort it took to write your review. We are very happy to hear that you were satisfied with your stay in our hotel and we would be more than happy to make your next stay in our beautiful hotel even more enjoyable. Each review is very important but such positive and so kind review is very special to us.
Best regards and looking forward to your next visit,
Jadranko Dumencic and Punta staff

3 augustus 2016 beoordeeld

zeer mooi gelegen,,prachtig en groot zwembad,,uitstekend eten en onbijt,,,,ruime kamers met alle comfort
vriendelijke bediening,ook uitstekend voor rolstoelgebruikers,met lift tot aan het zwembad
op wandelafstand gelegen van veli-losinj,met zijn kleine haven

Kamertip: voorkant,vanaf het 2 de verdiep
  • Verbleef: juli 2016, reisde met een partner

Dear Guest Bert907,
thank you for sharing your impressions with the everybody on TripAdvisor. We are happy that we made your stay here comfortable and enjoyable.
Looking forward to welcoming you again in our beautiful Vitality hotel Punta
General Manager