“Hotel van de laatste 2 dagen op onze MTB trip.”
Beoordeling van Vitality Hotel Punta

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 8 websites!
Vitality Hotel Punta
Beoordeeld als nr. 1 van 1 hotels in Veli Lošinj
17 mei 2017 beoordeeld

Groot hotel met alle voorzieningen. Super ontbijt en avondeten gehad met apart buffet voor voorgerect, hoofdgerecht en dessert. Kamers zijn heel mooi en hebben goede licht inval. Oogt allemaal heel fris en nieuw. Het personeel is over het algemeen wel wat droogjes.

Kamertip: schitterend zicht op de zee
  • Verbleef: April, 2017, reisde met vrienden
Losinj-Hotels, General Manager van Vitality Hotel Punta, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 juni 2017

Dear Mr Siegfried D,

Thank you for the review of our hotel. We are glad that you enjoyed your stay. We hope to have the pleasure of welcoming you again very soon.

Sincerely,
General manager

29 april 2017 beoordeeld

Een mooi hotel, verzorgde kamers, voorzien van alle gemakken, zoals een strandtas welk je mee naar het strand mag nemen en die voorzien is van badlakens. Voor iedereen is er een badjes aanwezig en de badkamer kent alle bad- en doucheproducten welke telkens goed aangevuld worden.
Suites kennen een inloopkast, waardoor iedereen voldoende bergruimte heeft.
Eten in het restaurant is bijzonder goed, verse producten en vele buffetgedeeltes, waar overal hulpvaardig personeel bij staat.
Buitenbad is met zoutwater gevuld, waardoor het nogal koud is in het begin van het seizoen, echter er zijn meerdere zwembaden, dus het levert geen onoverkomelijk probleem op.

Kamertip: Op hoger gelegen kamers heb je zeezicht en het voordeel dat parkeren aan de achterzijde is.
  • Verbleef: April, 2017, reisde met vrienden

Dear SportserviceLinssen,
Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!
Sincerely,

3 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een geweldig hotel, ik heb er niet veel op aan te merken. Het enige nadeel vind ik dat er zout water in het zwembad zit. Mooie kamers, schoon en ruim. Eten in buffetten. Het is wel druk in de eetzaal (begin september) maar het eten is smakelijk. Strandlaken inclusief 1x per week, wil je vaker een schoon strandlaken dan kan dat tegen betaling.

Verbleef: September, 2016, reisde met een partner
Losinj-Hotels, General Manager van Vitality Hotel Punta, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 januari 2017

Dear Guest,
In behalf of entire staff of Vitality hotel Punta and me personally thank you so much for your nice words. We hope to have the pleasure of welcoming you again in our Vitality hotel Punta
Best regards

28 augustus 2016 beoordeeld

Dit is een heel erg goed hotel.Het ligt vlak aan zee,heeft een mooi groot zwembad en ligt op wandelafstand van het gezellige stadje Veli Losinj.De kamers zijn mooi,fris en proper.De buffetten,zowel ontbijt als diner zijn reusachtig en alles is van uitstekende kwaliteit.Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.Ik kan echt niets negatiefs zeggen over dit hotel:een absolute aanrader.

• Verbleef: September, 2015, reisde met een partner

Dear Gommé I,
Thank you for the review and for choosing our hotel for your vacation. We hope to have the pleasure of welcoming you again in out Vitality hotel Punta.
Best regards

4 augustus 2016 beoordeeld

Fantastisch hotel met gezellige ruime kamer, comfortabele badkamer en ruim bed.
Het restaurant is praktisch ingericht met de buffetten ideaal gepositioneerd. De gerechten bevestigen een keukenl van grote klasse. Er is ook voldoende ruimte om buiten de maaltijden te nuttigen.
Het zwembad is mooi en gezellig en de strandlocatie is ook prachtig.
Wie hier niet tevreden is zal het nergens vinden.

Kamertip: Kamer vragen met zeezicht maar vanaf 3de verdiep.
  • Verbleef: Juli, 2016, reisde met een partner
Losinj-Hotels, General Manager van Vitality Hotel Punta, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 september 2016

Dear oaigermnare,
thank you for the time and effort it took to write your review. We are very happy to hear that you were satisfied with your stay in our hotel and we would be more than happy to make your next stay in our beautiful hotel even more enjoyable. Each review is very important but such positive and so kind review is very special to us.
Best regards and looking forward to your next visit,
Jadranko Dumencic and Punta staff

3 augustus 2016 beoordeeld

zeer mooi gelegen,,prachtig en groot zwembad,,uitstekend eten en onbijt,,,,ruime kamers met alle comfort
vriendelijke bediening,ook uitstekend voor rolstoelgebruikers,met lift tot aan het zwembad
op wandelafstand gelegen van veli-losinj,met zijn kleine haven

Kamertip: voorkant,vanaf het 2 de verdiep

Dear Guest Bert907,
thank you for sharing your impressions with the everybody on TripAdvisor. We are happy that we made your stay here comfortable and enjoyable.
Looking forward to welcoming you again in our beautiful Vitality hotel Punta
General Manager

2 augustus 2016 beoordeeld

Mooi gelegen hotel met mooi zwembad en toegang tot de zee. Kamers zijn redelijk ruim en alle welness faciliteiten zijn goed. Enig minpuntje is dat het inbegrepen buffet ontbijt en diner wel erg massaal is in de zomer (kwaliteit is ok maar massa productie); zijn ook genoeg alternatieven voor in de buurt dus zou een volgende keer alleen ontbijt en niet halfpension doen.

• Verbleef: Juli, 2016, reisde met een partner
Losinj-Hotels, General Manager van Vitality Hotel Punta, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 augustus 2016

Dear Reinier S,
Thank you very much for choosing Vitality hotel Punta for your stay in Lošinj. We are delighted to read that you enjoyed your stay at our hotel and that you were satisfied. Thank you for your compliments and comments.
We would very much look forward to welcome you back to our hotel in the near future.
Best regards,
Jadranko Dumencic

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Veli Lošinj in overweging
op 3 km afstand
Apartments Katja
nr. 5 van 26 in Mali Losinj
9 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Vitality Hotel Punta geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Vitality Hotel Punta

Adres: Sestavine bb, Veli Losinj 51551, Kroatië
Locatie: Kroatië > Primorje-Gorski Kotar > Kvarner Bay Islands > Lošinj Island > Veli Lošinj
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 1 hotels in Veli Lošinj
Prijsklasse: € 98 - € 261 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Vitality Hotel Punta 4*
Aantal kamers: 225
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, TripOnline SA, Expedia, Hotels.com, Thomas Cook International AG, Thomas Cook International AG, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Vitality Hotel Punta met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Punta Hotel Veli Lošinj

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?