Vitality Hotel Punta
Hotel Dolphin Suites(Veli Lošinj)
  • Gratis parkeren
Hotel Vila Conte(Veli Lošinj)
  • Inclusief ontbijt
Villa Tamaris(Veli Lošinj)
Villa Mozart(Veli Lošinj)
Apartments Bonic(Veli Lošinj)
28 augustus 2016 beoordeeld

Dit is een heel erg goed hotel.Het ligt vlak aan zee,heeft een mooi groot zwembad en ligt op wandelafstand van het gezellige stadje Veli Losinj.De kamers zijn mooi,fris en proper.De buffetten,zowel ontbijt als diner zijn reusachtig en alles is van uitstekende kwaliteit.Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.Ik kan echt niets negatiefs zeggen over dit hotel:een absolute aanrader.

• Verbleef: september 2015, reisde met een partner
Losinj-Hotels, General Manager van Vitality Hotel Punta, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 januari 2017

Dear Gommé I,
Thank you for the review and for choosing our hotel for your vacation. We hope to have the pleasure of welcoming you again in out Vitality hotel Punta.
Best regards

4 augustus 2016 beoordeeld

Fantastisch hotel met gezellige ruime kamer, comfortabele badkamer en ruim bed.
Het restaurant is praktisch ingericht met de buffetten ideaal gepositioneerd. De gerechten bevestigen een keukenl van grote klasse. Er is ook voldoende ruimte om buiten de maaltijden te nuttigen.
Het zwembad is mooi en gezellig en de strandlocatie is ook prachtig.
Wie hier niet tevreden is zal het nergens vinden.

Kamertip: Kamer vragen met zeezicht maar vanaf 3de verdiep.
  • Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
Losinj-Hotels, General Manager van Vitality Hotel Punta, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 september 2016

Dear oaigermnare,
thank you for the time and effort it took to write your review. We are very happy to hear that you were satisfied with your stay in our hotel and we would be more than happy to make your next stay in our beautiful hotel even more enjoyable. Each review is very important but such positive and so kind review is very special to us.
Best regards and looking forward to your next visit,
Jadranko Dumencic and Punta staff

3 augustus 2016 beoordeeld

zeer mooi gelegen,,prachtig en groot zwembad,,uitstekend eten en onbijt,,,,ruime kamers met alle comfort
vriendelijke bediening,ook uitstekend voor rolstoelgebruikers,met lift tot aan het zwembad
op wandelafstand gelegen van veli-losinj,met zijn kleine haven

Kamertip: voorkant,vanaf het 2 de verdiep

Dear Guest Bert907,
thank you for sharing your impressions with the everybody on TripAdvisor. We are happy that we made your stay here comfortable and enjoyable.
Looking forward to welcoming you again in our beautiful Vitality hotel Punta
General Manager

2 augustus 2016 beoordeeld

Mooi gelegen hotel met mooi zwembad en toegang tot de zee. Kamers zijn redelijk ruim en alle welness faciliteiten zijn goed. Enig minpuntje is dat het inbegrepen buffet ontbijt en diner wel erg massaal is in de zomer (kwaliteit is ok maar massa productie); zijn ook genoeg alternatieven voor in de buurt dus zou een volgende keer alleen ontbijt en niet halfpension doen.

• Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
Losinj-Hotels, General Manager van Vitality Hotel Punta, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 augustus 2016

Dear Reinier S,
Thank you very much for choosing Vitality hotel Punta for your stay in Lošinj. We are delighted to read that you enjoyed your stay at our hotel and that you were satisfied. Thank you for your compliments and comments.
We would very much look forward to welcome you back to our hotel in the near future.
Best regards,

27 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij huurden hier een royaal appartement op de 3e etage. In het appartement waren een balkon met schitterend uitzicht over de zee, 2 badkamers en diverse slaapkamers. Het geheel omvatte 2 verdiepingen en was van alle gemakken voorzien. In iedere verblijfsruimte aparte airco dus het was heerlijk koel in de woning. Beneden, bij het strand, gratis ligstoelen en ook een erg mooi zwembad met poolbar die wat hoger zijn gelegen. Het dorpje Veli Losinj, met veel restaurantjes rondom een pittoreske haven, is een paar minuten lopen.

Verbleef: juli 2016, reisde met vrienden

Dear Mr Mark-Frank,
Thank you for the review and for choosing our hotel for your vacation.
Best regards
General Manager