“zeer goed”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
Vitality Hotel Punta
Beoordeeld als nr. 1 van 1 hotels in Veli Lošinj
3 augustus 2016 beoordeeld

zeer mooi gelegen,,prachtig en groot zwembad,,uitstekend eten en onbijt,,,,ruime kamers met alle comfort
vriendelijke bediening,ook uitstekend voor rolstoelgebruikers,met lift tot aan het zwembad
op wandelafstand gelegen van veli-losinj,met zijn kleine haven

Kamertip: voorkant,vanaf het 2 de verdiep
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Juli, 2016, reisde met een partner
Losinj-Hotels, General Manager van Vitality Hotel Punta, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 september 2016

Dear Guest Bert907,
thank you for sharing your impressions with the everybody on TripAdvisor. We are happy that we made your stay here comfortable and enjoyable.
Looking forward to welcoming you again in our beautiful Vitality hotel Punta

Schrijf een beoordeling

2 augustus 2016 beoordeeld

Mooi gelegen hotel met mooi zwembad en toegang tot de zee. Kamers zijn redelijk ruim en alle welness faciliteiten zijn goed. Enig minpuntje is dat het inbegrepen buffet ontbijt en diner wel erg massaal is in de zomer (kwaliteit is ok maar massa productie); zijn ook genoeg alternatieven voor in de buurt dus zou een volgende keer alleen ontbijt en niet halfpension doen.

• Verbleef: Juli, 2016, reisde met een partner
Losinj-Hotels, General Manager van Vitality Hotel Punta, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 augustus 2016

Dear Reinier S,
Thank you very much for choosing Vitality hotel Punta for your stay in Lošinj. We are delighted to read that you enjoyed your stay at our hotel and that you were satisfied. Thank you for your compliments and comments.
We would very much look forward to welcome you back to our hotel in the near future.
Best regards,

27 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij huurden hier een royaal appartement op de 3e etage. In het appartement waren een balkon met schitterend uitzicht over de zee, 2 badkamers en diverse slaapkamers. Het geheel omvatte 2 verdiepingen en was van alle gemakken voorzien. In iedere verblijfsruimte aparte airco dus het was heerlijk koel in de woning. Beneden, bij het strand, gratis ligstoelen en ook een erg mooi zwembad met poolbar die wat hoger zijn gelegen. Het dorpje Veli Losinj, met veel restaurantjes rondom een pittoreske haven, is een paar minuten lopen.

Verbleef: Juli, 2016, reisde met vrienden

Dear Mr Mark-Frank,
Thank you for the review and for choosing our hotel for your vacation.
We hope to have the pleasure of welcoming you again in out Vitality hotel Punta.

26 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Absoluut de moeite waard om te verblijven. Mooie kamers, mooi zwembad, goede lunch, gastvrije ontvangst. Al met al een aan te bevelen accommodatie op het eiland Veli Losinj. Voldoende ligbedden aan het zwembad en een complete hotelkamer.

Verbleef: Juli, 2016, reisde met een partner

Dear Mrs Iwieee,
Thank you for sharing your nice experience on Tripadvisor.
In behalf of me personally and the whole Punta staff we are looking forward of welcoming you again in our beautiful hotel Punta.

5 augustus 2014 beoordeeld

Vorige zomer waren we met Verhoeven een weekje te gast in hotel Punta.Dit hotel is gelegen op het eiland Losinj.Prachtige natuur en uitzicht.Zeer vriendelijk personeel overal in het hotel.Confortabele moderne kamers,alles zeer netjes.Gezellig restaurant met ruim buitenterras waar tegen de avond regelmatig muzikanten optreden en zo voor een echt vakantiegevoel zorgen.Wij genoten van de formule half pension.Ontbijt en avondmaal waren in buffetvorm.Deze bufetten waren enorm uitgebreid,vers en lekker.Ik kan geen enkel minpunt opnoemen voor dit fantastische hotel,een echte aanrader!

• Verbleef: September, 2013, reisde met een partner
Losinj-hotels, General Manager van Vitality Hotel Punta, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 augustus 2014

Dear Guest,
We thank you for the time and for the review. It is the best reward to hear that our Guests were satisfied with our Vitality hotel Punta and with the service.
Hopefully we will have the pleasure of welcoming you again in our hotel and on our beautiful Island.
Till then
General manager

14 oktober 2013 beoordeeld

Dit is een perfect hotel met veel mogelijk heden
mooie kamers , schoon en groot .
badkamer ruim en schoon .
eten perfect er is voor iedereen een ruime keuze.van vis ,vlees, groente ,fruit , pasta .
dit hotel laat niets te wensen over ( . zwembad , sauna )
maar er zijn altijd mensen die zeuren .
het nadeel is : het hotel ligt ongeveer 75 meter lopen naar het plaatsje zelf .
dit is voor mensen met een handicap of hart problemen te ver omdat de weg omhoog en omlaag loopt wil dit nog wel eens problemen geven .vooral voor hart patienten .

Kamertip: zeezicht dan heb je een prachtig uitzicht
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: September, 2013, reisde alleen
Losinj-hotels, General Manager van Vitality Hotel Punta, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 oktober 2013

Dear Ms Ria,
Thank You for taking the time to write your review on Tripadvisor. We are very happy that You enjoyed your stay in our hotel so much, there is no better confirmation that we are on the right track in succeding in our work then such a positive critic from the guests that stayed in our hotel and experianced the service themself.
We are very glad that we managed to make your stay in our hotel so memorable.
Hopefully we will have the opportunity to welcome You in our hotel really soon.
Kind regards
General manager

12 juni 2013 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is even rijden op Cres naar Lovinje, maar aan het eind staat een mooi hotel met geweldig uitzicht. Er is bewust nagedacht over vitality als concept.
Goede kamers, prima ontbijt. Wij aten in het plaatsje aan de haven.

• Verbleef: Juni, 2013
Losinj-hotels, General Manager van Vitality Hotel Punta, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 juni 2013

Dear Mr. Frank,
Thank you for the comment about your stay in our hotel. Hope we have the pleasure of welcoming you again in our Vitality hotel Punta.
General Manager

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Veli Lošinj in overweging
op 3.0 km afstand
139 beoordelingen
op 25.9 km afstand
Luna Island Hotel
Prijzen weergeven

In Vitality Hotel Punta geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Vitality Hotel Punta

Adres: Sestavine bb, Veli Losinj 51551, Kroatië
Locatie: Kroatië > Primorje-Gorski Kotar > Kvarner Bay Islands > Lošinj Island > Veli Lošinj
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 1 hotels in Veli Lošinj
Prijsklasse: € 102 - € 268 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Vitality Hotel Punta 4*
Aantal kamers: 225
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Hotels.com, Booking.com, TripOnline SA, Thomas Cook International AG, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Vitality Hotel Punta met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Punta Hotel Veli Lošinj

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?