Vitality Hotel Punta
Apartments Hemetek(Veli Lošinj)
Villa Mozart(Veli Lošinj)
  • Gratis parkeren
Youth Hostel Veli Losinj(Veli Lošinj)(Heel veel waar voor je geld!)
Hostelworld.com
  • Inclusief ontbijt
Hotel Vila Conte(Veli Lošinj)
  • Inclusief ontbijt
Paradiso Apartments(Veli Lošinj)
Agoda.com
Apartments Bonic(Veli Lošinj)
Agoda.com
Pansion Ivanka(Mali Losinj)
  • Restaurant
  • Gratis parkeren
Mare Mare Suites(Mali Losinj)
2 augustus 2016 beoordeeld

Mooi gelegen hotel met mooi zwembad en toegang tot de zee. Kamers zijn redelijk ruim en alle welness faciliteiten zijn goed. Enig minpuntje is dat het inbegrepen buffet ontbijt en diner wel erg massaal is in de zomer (kwaliteit is ok maar massa productie); zijn ook genoeg alternatieven voor in de buurt dus zou een volgende keer alleen ontbijt en niet halfpension doen.

• Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
Losinj-Hotels, General Manager van Vitality Hotel Punta, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 augustus 2016

Dear Reinier S,
Thank you very much for choosing Vitality hotel Punta for your stay in Lošinj. We are delighted to read that you enjoyed your stay at our hotel and that you were satisfied. Thank you for your compliments and comments.
We would very much look forward to welcome you back to our hotel in the near future.
Best regards,

27 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij huurden hier een royaal appartement op de 3e etage. In het appartement waren een balkon met schitterend uitzicht over de zee, 2 badkamers en diverse slaapkamers. Het geheel omvatte 2 verdiepingen en was van alle gemakken voorzien. In iedere verblijfsruimte aparte airco dus het was heerlijk koel in de woning. Beneden, bij het strand, gratis ligstoelen en ook een erg mooi zwembad met poolbar die wat hoger zijn gelegen. Het dorpje Veli Losinj, met veel restaurantjes rondom een pittoreske haven, is een paar minuten lopen.

Verbleef: juli 2016, reisde met vrienden

Dear Mr Mark-Frank,
Thank you for the review and for choosing our hotel for your vacation.
We hope to have the pleasure of welcoming you again in out Vitality hotel Punta.
General Manager

26 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Absoluut de moeite waard om te verblijven. Mooie kamers, mooi zwembad, goede lunch, gastvrije ontvangst. Al met al een aan te bevelen accommodatie op het eiland Veli Losinj. Voldoende ligbedden aan het zwembad en een complete hotelkamer.

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner

Dear Mrs Iwieee,
Thank you for sharing your nice experience on Tripadvisor.
In behalf of me personally and the whole Punta staff we are looking forward of welcoming you again in our beautiful hotel Punta.
General Manager

5 augustus 2014 beoordeeld

Vorige zomer waren we met Verhoeven een weekje te gast in hotel Punta.Dit hotel is gelegen op het eiland Losinj.Prachtige natuur en uitzicht.Zeer vriendelijk personeel overal in het hotel.Confortabele moderne kamers,alles zeer netjes.Gezellig restaurant met ruim buitenterras waar tegen de avond regelmatig muzikanten optreden en zo voor een echt vakantiegevoel zorgen.Wij genoten van de formule half pension.Ontbijt en avondmaal waren in buffetvorm.Deze bufetten waren enorm uitgebreid,vers en lekker.Ik kan geen enkel minpunt opnoemen voor dit fantastische hotel,een echte aanrader!

• Verbleef: september 2013, reisde met een partner
Losinj-hotels, General Manager van Vitality Hotel Punta, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 augustus 2014

Dear Guest,
We thank you for the time and for the review. It is the best reward to hear that our Guests were satisfied with our Vitality hotel Punta and with the service.
Hopefully we will have the pleasure of welcoming you again in our hotel and on our beautiful Island.
Till then
Robert Betic
General manager

14 oktober 2013 beoordeeld

Dit is een perfect hotel met veel mogelijk heden
mooie kamers , schoon en groot .
badkamer ruim en schoon .
eten perfect er is voor iedereen een ruime keuze.van vis ,vlees, groente ,fruit , pasta .
dit hotel laat niets te wensen over ( . zwembad , sauna )
maar er zijn altijd mensen die zeuren .
het nadeel is : het hotel ligt ongeveer 75 meter lopen naar het plaatsje zelf .
dit is voor mensen met een handicap of hart problemen te ver omdat de weg omhoog en omlaag loopt wil dit nog wel eens problemen geven .vooral voor hart patienten .

Kamertip: zeezicht dan heb je een prachtig uitzicht
  • Verbleef: september 2013, reisde alleen
Losinj-hotels, General Manager van Vitality Hotel Punta, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 oktober 2013

Dear Ms Ria,
Thank You for taking the time to write your review on Tripadvisor. We are very happy that You enjoyed your stay in our hotel so much, there is no better confirmation that we are on the right track in succeding in our work then such a positive critic from the guests that stayed in our hotel and experianced the service themself.
We are very glad that we managed to make your stay in our hotel so memorable.
Hopefully we will have the opportunity to welcome You in our hotel really soon.
Kind regards
Robert Betic