“In zijn klasse een topper”
Beoordeling van De Smaak

De Smaak
Geclassificeerd als nr. 11 van 48 Restaurants in Izegem
Keukens: Belgisch
30 mei 2018 beoordeeld

Dit restaurant is een topper in zijn klasse, en alles is op mekaar afgestemd. Het eten, de wijnen, het kader, de service.
Een menu met een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding.

30 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Je moet het maar doen, al 10 jaar in izegem en bijna altijd vol. Ook altijd perfect. Een vaste waarde in het landschap. De klassiekers correct bereid en altijd een leuke suggestie. Top.

10 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed ontvangen geweest, vriendelijke bediening
Heerlijke hazerug gegeten met lekker rood wijntje erbij.
Wij komen zeker en vast terug.

6 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een zaterdagavond gaan dineren met zijn vieren.
Het restaurant was gezellig druk. Vriendelijke ontvangst met vlotte bediening.
De keuze is prima, zowel van de kaart als samengestelde menu’s.
Recht toe, recht aan smaak, mist soms wat verfijning. Maar al bij al lekker en voldoende ruime porties (inclusief wijn, inden als optie gekozen).
De timing tussen de gerechten is ook prima.
Een geslaagd etentje uit voor een redelijke prijs.

25 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met 4 vriendinnen gaan eten voor een verjaardag op een maandagavond. We kozen uit de suggesties. Perfect glas champagne waarbij we elk 2 oesters bestelden. Dit was al een perfecte start. Als hoofdgerecht namen we met twee de hazerug. Absoluut lekker gerecht waarbij we ook het echte fileetje kregen op ons bord. Afgesloten met een koffie. Dit was een perfecte avond

Reizigers die De Smaak bekeken, bekeken ook

Izegem, West-Vlaanderen

In De Smaak geweest? Deel je ervaringen!