“Beste keuken van de streek ”
Beoordeling van La Duree

La Duree
Geclassificeerd als nr. 2 van 48 Restaurants in Izegem
Keukens: Belgisch, Frans
Dineropties: Buiten zitten, Reserveringen
Dineropties: Buiten zitten, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een ongelofelijke culinaire ervaring. Die man kan koken.
Op weekdagen is er een menu die de kunst van de kok optimaal weergeeft, en die een ideale prijs-kwaliteitverhouding heeft.
Een schitterend, klassiek kader ook, met voldoende afstand tussen de tafels.

27 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige maaltijd, in perfect kader. Zeer mooie wijnkaart. Twee sterren meer dan waardig. Zeker het bezoeken waard

7 november 2017 beoordeeld

wij zijn daar met mijn werk op teambuilding geweest
ik kan dit in een paar woorden beoordelen
fantastisch lekker,uitstekende bediening,vlot,vriendelijk en gezellig

24 oktober 2017 beoordeeld

Op uitnodiging: fantastisch. Restaurant met traditie en klasse. Geen gestoethaspel of chichi. Vanaf het aperitief tot de koffie werd alles aan elkaar geknoopt door de maître en de sommelier. Prachtige gerechten, mooie porties, schilderijtjes... De wijnen waren verfijnd en begeleidden op een subtiele wijze de gerechten. Uiteraard niet goedkoop..., klasse moet je willen betalen!

23 september 2017 beoordeeld

Een heel fijn 8 gangen menu gekregen met veel lekkers.Alles met heel veel smaak. Alleen het gerechtje met het belegde broodje vonden wij wat minder. Het was heel hard om in te bijten en het beleg ertussen schuift er uit. Misschien kan een ander licht krokant broodje beter zijn. Een heel vriendelijke en vlotte op elkaar volgende bediening. Prachtig georganisseerd!

Reizigers die La Duree bekeken, bekeken ook

Roeselare, West-Vlaanderen

Harelbeke, West-Vlaanderen

In La Duree geweest? Deel je ervaringen!