“Altijd heel lekker, of je nu gaat lunchen, dineren s avonds of in het weekend!”
Beoordeling van Villared

Villared
Geclassificeerd als nr. 8 van 48 Restaurants in Izegem
31 mei 2018 beoordeeld

Altijd heel lekker, of je nu gaat lunchen, dineren s avonds of in het weekend! heel verzorgde en mooie borden, vriendelijke bediening en altijd voldoende keus op kaart of menu. Proberen met streekgerechten te werken. Ook aanrader voor de vleesliefhebbers onder ons met goeie kwaliteit van het vlees met een perfecte cuisson. Ook altijd ruimte laten voor hun heerlijke desserts met het sublieme à la minute gedraaid ijs!

17 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik kom hier geregeld. Altijd kwaliteit en een correcte prijs. Zeer vriendelijke gastvrouw. De wijnkaart is bijzonder gevarieerd. Aanbod van Chablis is uniek.

22 maart 2018 beoordeeld

Het restaurant is leuk om te zitten maar het was er koud. Dat is niet zo aangenaam om lange tijd te genieten. We hebben de maandmenu gekozen maar een iemand wou een ander hoofdgerecht wat niet kon. Dat was wel jammer. Het eten was wel heel lekker. De bediening heel vriendelijk.

17 december 2017 beoordeeld

Heel goede bediening en heel, lekker eten.
Geen slechte beoordelingen. Leuke tafel-ervaring.
Hier komen we zeker nog terug.

24 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Áf tot de kleinste details, superlekker en eerlijke prijs. Eén van mijn favoriete adressen, een echte aanrader :-)

Reizigers die Villared bekeken, bekeken ook

Izegem, West-Vlaanderen

In Villared geweest? Deel je ervaringen!