Beoordeeld op 13 juli 2020

volledig nieuwe accomodatie. enthousiaste uitbaters. glamping ten voeten uit voor ons. ze zijn pas gestart, maar vragen veel feedback, dus ze zullen snel alle puntjes op de i kunnen zetten. in een mooie groene streek, vrij vlot bereikbaar via N4

Kamertip: canopy hebben super uitzicht !
Datum van verblijf: juli 2020
Customer Service, Marketing van Nutchel, reageerde op deze beoordelingGereageerd vandaag

Beste Frederik,
Bedankt voor uw feedback. We zijn blij te horen dat ons forest camp aan uw verwachtingen heeft voldaan. We verwelkomen u graag een volgende keer en laten u nog meer van onze Cosy Cabins ontdekken.
Met vriendelijke groet, Team Nutchel

2 dagen geleden beoordeeld