TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 12 augustus 2018

Stijlvol ingerichte kamers, heerlijke bedden, lekker ontbijt en gouden tips van de supervriendelijke uitbaters. Wat een geweldige ontvangst! Gelegen in hartje Borgloon in een schitterend gerestaureerd huis. De mooie zonnige tuin is een extra troef.

Datum van verblijf: augustus 2018
Ingrid W, Eigenaar van B&B De Kersentuin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 augustus 2018

Dank je wel Marc! En ook super veel dank nogmaals voor de kaartjes! Groetjes, Ingrid

Beoordeeld op 12 mei 2018 via mobiele applicatie

Het vroegere kanunnikenhuis is stijl- en sfeervol ingericht en ligt in het hartje van het mooie Borgloon. Het ontbijt is echt de moeite (o.a. verse pancakes, fruit en zelfgemaakte confituurtjes). Ingrid en Paul zijn fijne mensen; heel behulpzaam en attent. We raden deze b&b zeker aan!

Datum van verblijf: mei 2018
Ingrid W, Eigenaar van B&B De Kersentuin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 mei 2018

Dank je wel Lies!

Beoordeeld op 2 april 2017

Je voelt je meteen welkom in dit prachtig gerestaureerde huis. Dit huis is met zoveel liefde en zorg gerestaureerd! We hebben zalig geslapen in het mooie en zachte bed. We kregen 's morgens een heerlijk ontbijt met alles op en aan!

Datum van verblijf: maart 2017
Ingrid W, Eigenaar van B&B De Kersentuin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 april 2017

Hartelijk dank voor de warme woorden!

Beoordeeld op 20 april 2016 via mobiele applicatie

De kersentuin is gevestigd in een prachtig huis met verhaal. Het huis werd met veel liefde en zorg gerestaureerd.
Het is heerlijk gezellig en erg ruim.
Warme en hartelijke ontvangst, zonder zich op te dringen, stond de gastvrouw ons bij met tips en weetjes.
Veel informatie aanwezig voor elk wat wils.
Verzorgd lekker en uitgebreid ontbijt!

Datum van verblijf: april 2016
Beoordeeld op 20 juli 2014

De Kersentuin is een kleinschalige Bed & Breakfast met slechts 2 kamers. Omdat de badkamer gedeeld wordt door die 2 kamers worden de kamers nooit apart verhuurd.
Het huis is een historisch pand van meer dan 200 jaar oud. De kamers zijn zeer groot, hebben hoge plafonds en een mooie lichtinval.
Er is een mooi salon speciaal voor de gasten waar ook ontbeten wordt als het te koud is om op het terras te zitten.

Wat deze zaak uniek maakt zijn de gastvrouw en gastheer. Nog nooit werden we zo hartelijk ontvangen in een B&B. Beiden deden werkelijk alles om het naar onze zin te maken tijdens ons verblijf. We werden er van begin tot eind in de watjes gelegd. Nodeloos te zeggen dat we er een super vakantie genoten hebben.

Een absolute aanrader!!

Nogmaals hartelijk dank Ingrid en Paul voor jullie warme onthaal!

Datum van verblijf: juli 2014