De Verborgen Parel
Kirisavan(Borgloon)
B&Barber(Borgloon)
Villa Kakelbont(Borgloon)
22 oktober 2017 beoordeeld

de kamer was netjes en toch wel voorzien van de nodige luxe (tafeltje, stoelen, ligzetels, tv, digibox, koelkast, jacuzzi).
Enkel het ontbreken van droogrekjes voor handdoeken vinden we jammer, maar dit komen we wel meer tegen. We vinden zoiets eigenlijk vreemd, maar willen dat zeker niet als minpunt meegeven. Te meer omdat we heerlijk geslapen hebben, de jacuzzi ons volledig alle stress heeft weggenomen en het ontbijt heerlijk was !

• Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
6 oktober 2017 beoordeeld

super locatie
en vooral de welness grote meerwaarde
vriendelijke mensen
warm onthaal we komen zeker terug
ook naar verwijzing naar restaurantjes in de buurt
mooie kamer en netjes
van DIRK EN MARTINE
uit de westhoek

Verbleef: september 2017
2 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De b&b heeft 9 zeer mooie ruime kamers. Tijdens ons verblijf hadden we enkel contact met personeel. Het is dan ook eerder een klein hotel met b&b-faciliteiten.
De inrichting van het terras zou gezelliger kunnen met loungezetels, maar de kamers waren fantastisch.
Het ontbijt heeft ons teleurgesteld. Alhoewel het ontbijt best lekker was, ontbreekt het aan de typische b&b gezelligheid door het norse ontbijtpersoneel.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
2 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De wellness verdient hier zeker 5 sterren en meer! Dit was echt TOP!
Het onthaal was warm en hartelijk. De kamers hadden alle comfort, basic, maar kunnen wel wat eigentijdser aangekleed worden. Ook het ontbijt was heel erg basic: geen streekproducten, geen extraatje. Eerder een ontbijt zoals thuis.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
25 juli 2017 beoordeeld

Wij verbleven hier met een cadeaubon voor het wellness arrangement. Eerst hebben we 2 uur in de wellness doorgebracht. Zeer ruime, mooie en propere wellness met alle faciliteiten. Na de wellness gaan uiteten in een van de zeer talrijke restaurants uit de buurt. Overnachting in een luxekamer die ook zeer ruim en proper was. Afgesloten met een heerlijk ontbijt met kraakverse producten die à la minute worden bereid. Een echte aanrader in deze mooie streek!

• Verbleef: juli 2017, reisde met een partner