De Verborgen Parel
B&Barber(Borgloon)
Villa Kakelbont(Borgloon)
6 oktober 2017 beoordeeld

super locatie
en vooral de welness grote meerwaarde
vriendelijke mensen
warm onthaal we komen zeker terug
ook naar verwijzing naar restaurantjes in de buurt
mooie kamer en netjes
van DIRK EN MARTINE
uit de westhoek

Verbleef: september 2017
2 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De b&b heeft 9 zeer mooie ruime kamers. Tijdens ons verblijf hadden we enkel contact met personeel. Het is dan ook eerder een klein hotel met b&b-faciliteiten.
De inrichting van het terras zou gezelliger kunnen met loungezetels, maar de kamers waren fantastisch.
Het ontbijt heeft ons teleurgesteld. Alhoewel het ontbijt best lekker was, ontbreekt het aan de typische b&b gezelligheid door het norse ontbijtpersoneel.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
2 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De wellness verdient hier zeker 5 sterren en meer! Dit was echt TOP!
Het onthaal was warm en hartelijk. De kamers hadden alle comfort, basic, maar kunnen wel wat eigentijdser aangekleed worden. Ook het ontbijt was heel erg basic: geen streekproducten, geen extraatje. Eerder een ontbijt zoals thuis.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
25 juli 2017 beoordeeld

Wij verbleven hier met een cadeaubon voor het wellness arrangement. Eerst hebben we 2 uur in de wellness doorgebracht. Zeer ruime, mooie en propere wellness met alle faciliteiten. Na de wellness gaan uiteten in een van de zeer talrijke restaurants uit de buurt. Overnachting in een luxekamer die ook zeer ruim en proper was. Afgesloten met een heerlijk ontbijt met kraakverse producten die à la minute worden bereid. Een echte aanrader in deze mooie streek!

• Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
17 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op de website zag het er veelbelovend uit.

De ontvangst was zéér enthousiast, misschien zelfs een beetje "te" enthousiast. Vreemde vragen die de mevrouw stelde.

De kamer was zeer ruim en zeer rustig. Maar het bed was ronduit slecht. Nog nooit eerder zo'n slechte matras geweten in een b&b of hotel. Gelukkig moest ik er maar één nacht in slapen.

De kamer (die wij hadden, ik weet niet of dat voor alle kamers zo is) had geen douche, alleen een bad.
Een (bubbel)bad op de kamer (letterlijk, dus niet in een badkamer) lijkt op ververste zicht wel fijn, maar heeft absoluut geen meerwaarde voor deze b&b.

Het ontbijt was in orde. Niet extreem uitgebreid, maar voldoende om de dag goed te starten, verzorgd en lekker.

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner