14 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi ingerichte kamer met alles wat je nodig hebt. TV met digibox, WIFI, DVD speler zijn aanwezig op de kamer. Vriendelijk personeel & een zeer lekker ontbijt de volgende ochtend (spek, ei,....). Zeer tevreden van ons bezoek.

Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
16 november 2016 beoordeeld

2 overnachtingen geboekt in deze b&b in een van de luxe kamers. We vonden dit een mooie, propere kamer met whirlpool en een zalig bed! Het ontbijt hebben we 1x in de gemeenschappelijke zaal genomen en de 2e dag op de kamer laten brengen. Hier kunnen we heel kort over zijn: lekker, verzorgd en meer of genoeg. Het is er heel rustig, op een mooi domein. Over de wellness kunnen we niet oordelen, dit hadden we niet bijgeboekt. (Er is meer of genoeg te zien in de streek.) Is dit een aanrader? Absoluut!

• Verbleef: november 2016, reisde met een partner
22 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig gerenoveerde hoeve in een mooie fruitstreek
Wellness faciliteiten fantastisch gelegen in een gerenoveerde stal..
Heerlijke spaghetti arrengement met ruim voldoende spaghetti, broodjes en een fles wijn..

Verbleef: september 2016, reisde met vrienden
10 augustus 2016 beoordeeld

Mooie luxe kamer met alles op en aan. Heel netjes en proper.
Vriendelijke ontvangst.
Super heerlijk ontbijt Vers gebakken eitjes naar keuze en overheerlijke pannenkoeken.
Het wellness complex is met geen woorden te omschrijven

• Verbleef: juli 2016, reisde alleen
8 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hadden van deze B&B hoge verwachtingen na het zien van de foto's maar helaas. Het begon al bij het aanbellen, een bandje dat zegt dat je even geduld moet hebben en dan weer hetzelfde bandje dat zegt dat je mag binnen komen.
Dan de kamer,heel mooi onder dak maar die kleuren, zwart en paars,geeft een kitscherig gevoel. Zo een kamer vraagt om natuurtinten.
Het was een luxekamer met jaccuzi op de kamer maar helaas was de steen rondom blijkbaar niet bestand tegen water wat een aanblik gaf van: oei,dat is vuil zeg.
Bij nader zicht bleken het randen van glazen en druppels en aflopers van vocht maar was het wel proper. Maar het oogt totaal niet!
Het bad zelf is wel zalig maar de doucheslang sproeit snel de verkeerde kant op,je moet echt oppassen en dat met vast tapijt in de kamer?!?
Er was airco in de kamer maar die maakte zoveel lawaai dat je die gauw uitzette en de rooster hing vol stof dus die opzetten was echt geen optie.
Het bed was wel zalig.
De gezamenlijke zitkamer straalde geen gezelligheid uit en nodigde echt niet uit.
En de plastic bloemen her en der,een goeie tip,haal die gewoon weg.
De ontbijtruimte is wel mooi maar ook daar werden we niet echt aangenaam verrast, het was niet slecht maar toch misten we ook daar een extra touch.
Voor ons voelde het veel te commercieel aan,totaal geen B&B gevoel.
Voor deze prijs zijn er echt veel betere locaties.
De verborgen parel ligt misschien in de sauna,die hebben we dan gemist....

Verbleef: mei 2016, reisde met een partner