• Gratis parkeren
Camino Verde Bed & Breakfast Monteverde(Santa Elena)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Hotel Las Orquideas(Santa Elena)
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 52 per nacht.

Cabinas Capulin(Santa Elena)
  • Gratis parkeren
Santa Elena Hostel Resort(Santa Elena)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Pension Santa Elena(Santa Elena)(Heel veel waar voor je geld!)
8 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

2 nachten hier verbleven tijdens onze rondreis door Costa Rica. Het ontvangst was heel hartelijk, de eigenaar stond ons te woord met een heleboel tips en desgevraagd heeft hij de excursies voor ons geboekt. Kamers waren prima, schoon en een lekker bed. Enige kleine minpunt was de douche, maar goed! Ontbijt was goed geregeld en gevarieerd. Goede service nadat 's avonds onze wastafel bleek te lekken: we kregen zonder hierom te vragen een nieuwe kamer.
Monteverde biedt een scala aan excursies. We hebben we tour bij Don Juan, de canopy tour (super vet!) en de Night Walk gedaan. Alledrie de excursies kan ik van harte aanbevelen!

Verbleef: september 2015, reisde met een partner
6 mei 2015 beoordeeld

Zeer rustig gelegen op wandelafstand van het dorpje. Goed uitgangspunt voor verschillende activiteiten. Nette, ruime kamers, soms wat gehorig.
Het personeel is erg vriendelijk en is bereid om mee te denken en te regelen. Het onbijt was prima!

• Verbleef: mei 2015, reisde met een partner
1 september 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerste slecht geslapen door krakende bedden. Bleek de oorzaak gewoon dat de planken niet goed lagen. We hebben van de hoteleigenaar een grotere kamer gekregen voor dezelfde prijs. Hiena twee goede nachten gehad. Personeel is echt heel vriendelijk en ontbijt was ook zeer goed.

Verbleef: september 2014, reisde met familie
12 oktober 2013 beoordeeld

Ik heb samen met mijn vriendin 1 nacht doorgebracht in Monteverde Rustic Lodge. Prima locatie om diverse excursies te maken. De eigenaars zijn hierbij erg behulpzaam. In de omgeving zijn genoeg restaurants te vinden. Kamers zijn netjes en waren net gerenoveerd. Kamers zijn daarentegen wel erg gehorig. Op het ontbijt heb ik niks aan te merken. De weg naar Monteverde is daarnaast een mooie uitdaging!

Kortom, prima locatie om 1 of 2 nachten door te brengen.

• Verbleef: september 2013, reisde met een partner
7 augustus 2013 beoordeeld

Rustic lodge Monteverde. Nette kamer. Huisjes geschakeld in rijen, die wat dicht op elkaar staan. Smalle gangen tussen de huisjes. Wel erg opgesloten daardoor. Met name kamer 12 en 14. Wifi  in de kamer. Redelijk snel. Kleine veranda voor de kamer, maar zonder enig uitzicht. Verblijft van 3 nachten.  Erg gehorig. Verlichting in de kamer is mager. De doiche is prima. Warm water en voldoende straal. Spiegel hangt wel veel te laag. Ontbijt is exclusief.

• Verbleef: augustus 2013, reisde met een partner