“Rustige uitvalsbasis voor het mooie Monteverde”
Beoordeling van Monteverde Rustic Lodge

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 6 websites!
Monteverde Rustic Lodge
Beoordeeld als nr. 3 van 33 bijzondere accommodaties in Santa Elena
8 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

2 nachten hier verbleven tijdens onze rondreis door Costa Rica. Het ontvangst was heel hartelijk, de eigenaar stond ons te woord met een heleboel tips en desgevraagd heeft hij de excursies voor ons geboekt. Kamers waren prima, schoon en een lekker bed. Enige kleine minpunt was de douche, maar goed! Ontbijt was goed geregeld en gevarieerd. Goede service nadat 's avonds onze wastafel bleek te lekken: we kregen zonder hierom te vragen een nieuwe kamer.
Monteverde biedt een scala aan excursies. We hebben we tour bij Don Juan, de canopy tour (super vet!) en de Night Walk gedaan. Alledrie de excursies kan ik van harte aanbevelen!

Verbleef: September, 2015, reisde met een partner
Schrijf een beoordeling

6 mei 2015 beoordeeld

Zeer rustig gelegen op wandelafstand van het dorpje. Goed uitgangspunt voor verschillende activiteiten. Nette, ruime kamers, soms wat gehorig.
Het personeel is erg vriendelijk en is bereid om mee te denken en te regelen. Het onbijt was prima!

• Verbleef: Mei, 2015, reisde met een partner
1 september 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerste slecht geslapen door krakende bedden. Bleek de oorzaak gewoon dat de planken niet goed lagen. We hebben van de hoteleigenaar een grotere kamer gekregen voor dezelfde prijs. Hiena twee goede nachten gehad. Personeel is echt heel vriendelijk en ontbijt was ook zeer goed.

Verbleef: September, 2014, reisde met familie
12 oktober 2013 beoordeeld

Ik heb samen met mijn vriendin 1 nacht doorgebracht in Monteverde Rustic Lodge. Prima locatie om diverse excursies te maken. De eigenaars zijn hierbij erg behulpzaam. In de omgeving zijn genoeg restaurants te vinden. Kamers zijn netjes en waren net gerenoveerd. Kamers zijn daarentegen wel erg gehorig. Op het ontbijt heb ik niks aan te merken. De weg naar Monteverde is daarnaast een mooie uitdaging!

Kortom, prima locatie om 1 of 2 nachten door te brengen.

• Verbleef: September, 2013, reisde met een partner
7 augustus 2013 beoordeeld

Rustic lodge Monteverde. Nette kamer. Huisjes geschakeld in rijen, die wat dicht op elkaar staan. Smalle gangen tussen de huisjes. Wel erg opgesloten daardoor. Met name kamer 12 en 14. Wifi  in de kamer. Redelijk snel. Kleine veranda voor de kamer, maar zonder enig uitzicht. Verblijft van 3 nachten.  Erg gehorig. Verlichting in de kamer is mager. De doiche is prima. Warm water en voldoende straal. Spiegel hangt wel veel te laag. Ontbijt is exclusief.

• Verbleef: Augustus, 2013, reisde met een partner
8 november 2012 beoordeeld

Niet veel om het lijf hotel. Kamers zijn ruim en netjes. Sanitaire voorzieningen zijn goed. Ontbijt wordt met veel aandacht verzorgd. Familiaire sfeer. Mensen doen erg hun best om het je naar de zin te maken. Op loopafstand van centrum(pje) Santa Helena.

• Verbleef: November, 2012, reisde met vrienden
11 april 2012 beoordeeld

We verbleven samen met de kinderen 2 nachten in deze lodge. We kregen een zeer grote kamer met 2 dubbelbedden en 1 single bed. Alles was super proper. Bij het aankomen werden we verwelkomd door de gastvrouw, die ons gelijk iets te drinken aanbood. Na de checkinn nam ze voor ons de tijd om op alle vragen te antwoorden en leuke uitstappen voor te stellen. De soda aan het voetbalveld was ook een aanrader met de typische costaricaanse keuken. We gingen naar het Curi Cancha wildlife refuge. Onze gids Danilo was echt gepassioneerd en zeker een aanrader!

• Verbleef: April, 2012, reisde met familie
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Santa Elena in overweging
op 1.5 km afstand
1.357 beoordelingen
op 0.0 km afstand
Hotel Cipreses Monteverde Costa Rica
Prijzen weergeven

In Monteverde Rustic Lodge geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Monteverde Rustic Lodge

Adres: 800 mts north from Santa Elena | Santa Elena Monteverde, Santa Elena 50309, Costa Rica
Telefoonnummer:
Locatie: Costa Rica > Provincie Puntarenas > Monteverde > Santa Elena
Voorzieningen:
Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kitchenette Roomservice Shuttlebusservice Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 3 van 33 bijzondere accommodaties in Santa Elena
Prijsklasse: € 63 - € 110 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:2,5 ster(ren) — Monteverde Rustic Lodge 2.5*
Aantal kamers: 13
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia en Booking.com, dus je kunt je reserveringen bij Monteverde Rustic Lodge met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Monteverde Rustic Hotel Santa Elena

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?