Beoordeeld op 6 mei 2015

Zeer rustig gelegen op wandelafstand van het dorpje. Goed uitgangspunt voor verschillende activiteiten. Nette, ruime kamers, soms wat gehorig.
Het personeel is erg vriendelijk en is bereid om mee te denken en te regelen. Het onbijt was prima!

• Verbleef: mei 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 1 september 2014 via mobiele applicatie

Eerste slecht geslapen door krakende bedden. Bleek de oorzaak gewoon dat de planken niet goed lagen. We hebben van de hoteleigenaar een grotere kamer gekregen voor dezelfde prijs. Hiena twee goede nachten gehad. Personeel is echt heel vriendelijk en ontbijt was ook zeer goed.

Verbleef: september 2014, reisde met familie
Beoordeeld op 12 oktober 2013

Ik heb samen met mijn vriendin 1 nacht doorgebracht in Monteverde Rustic Lodge. Prima locatie om diverse excursies te maken. De eigenaars zijn hierbij erg behulpzaam. In de omgeving zijn genoeg restaurants te vinden. Kamers zijn netjes en waren net gerenoveerd. Kamers zijn daarentegen wel erg gehorig. Op het ontbijt heb ik niks aan te merken. De weg naar Monteverde is daarnaast een mooie uitdaging!

Kortom, prima locatie om 1 of 2 nachten door te brengen.

• Verbleef: september 2013, reisde met een partner
Beoordeeld op 7 augustus 2013

Rustic lodge Monteverde. Nette kamer. Huisjes geschakeld in rijen, die wat dicht op elkaar staan. Smalle gangen tussen de huisjes. Wel erg opgesloten daardoor. Met name kamer 12 en 14. Wifi  in de kamer. Redelijk snel. Kleine veranda voor de kamer, maar zonder enig uitzicht. Verblijft van 3 nachten.  Erg gehorig. Verlichting in de kamer is mager. De doiche is prima. Warm water en voldoende straal. Spiegel hangt wel veel te laag. Ontbijt is exclusief.

• Verbleef: augustus 2013, reisde met een partner
Beoordeeld op 8 november 2012

Niet veel om het lijf hotel. Kamers zijn ruim en netjes. Sanitaire voorzieningen zijn goed. Ontbijt wordt met veel aandacht verzorgd. Familiaire sfeer. Mensen doen erg hun best om het je naar de zin te maken. Op loopafstand van centrum(pje) Santa Helena.

• Verbleef: november 2012, reisde met vrienden