Beoordeeld op 10 mei 2018 via mobiele applicatie

Ontvangst was ronduit slecht. Wanneer je aangeeft dat het je trouwdag is, verwacht je op zijn minst een felicitatie. Maar nee het vaste riedeltje werd opgedreund. Een vreselijke verouderde kamer, terwijl ik ook nog een luxe room had geboekt.. geen gelegenheid om voor je kamer te zitten.
Het restaurant is goed, lekker eten. Het ontbijt valt tegen. Kortom de website geeft een vertekent beeld van wat voor oude bende het is.

Datum van verblijf: mei 2018
Gerencia Genera... H, Director General van Hotel & Spa Poco a Poco, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 mei 2018

Hartelijk dank voor uw opmerkingen, we feliciteren u met uw huwelijk, we hadden graag willen voorstellen dat u de huwelijksreiskamer boekt, maar deze was niet beschikbaar, sorry als u zich niet welkom voelde, we kregen altijd zeer goede opmerkingen over onze service. Misschien had je reisagent iets over deze speciale gelegenheid kunnen vertellen, we verontschuldigen ons dat we niet hebben gereageerd zoals je wilde.
Bedankt voor uw opmerkingen over de service, het eten, enz. Elke opmerking helpt ons beter te worden.

Beoordeeld op 13 maart 2018 via mobiele applicatie

Fijne en warme uitstraling en toch modern. Heel leuk opgezet met diverse dekjes waar je lekker kunt gaan zitten.
Kamers netjes en schoon en comfortabel in gebruik (wel blij met 2 bedden gezien ze aan de kleine kant zijn voor mij en mijn lange man).
Airco was niet nodig want het koelt in de avond en nacht goed af... ramen dus gewoon een stukje open en dat was heerlijk.
Personeel is allemaal vriendelijk.
Restaurant was gezellig en goed eten.

Tours/trips zijn goed te boeken via het hotel, er zijn veel mogelijkheden. Wij hebben het Curi Cancha Preserve in de ochtend gedaan, leuke hike. En in de middag de Salvatura Hanging bridges, een must om te doen gewoon omdat het bijzonder is zo hoog te lopen.

Datum van verblijf: maart 2018
Gerencia Genera... H, Director General van Hotel & Spa Poco a Poco, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 maart 2018

Sehr geehrter Herr Frau, wir danken Ihnen für Ihre Kommentare. Ihr Feedback wird uns helfen, unsere Dienstleistungen und die Qualität des Aufenthalts weiter zu verbessern. Wir sind immer bemüht, neue Wege zu finden, um zu verbessern und bei jeder Renovierung werden wir ein besseres Hotel.
Wir hoffen, dass Ihre Bewertung für andere Leser hilfreich sein wird und wir ermutigen sie, uns zu kontaktieren, wenn sie einen speziellen Antrag machen müssen oder wenn sie irgendwelche Zögern über unser Eigentum haben.
Wir sorgen für die Zufriedenheit unserer Gäste und werden unser Bestes versuchen, das zu erreichen. Monteverde bietet viele Besonderheiten: Der Cloud Forest ist eines der einzigartigsten Ökosysteme der Welt, die Erhaltungs- und Nachhaltigkeitsanstrengungen in Monteverde sind als Pionier in Costa Rica bekannt. Es gibt Aktivitäten aller Art, alle von ihnen professionell betrieben, zugänglich, sicher und jeder bietet erstaunliche Möglichkeiten zu erkunden, genießen und erleben Sie den Cloud Forest.
Hotel Poco a Poco bietet eine großartige Unterkunft für Reisende, die das Beste aus ihrer Zeit in Monteverde verbracht haben, wir sind strategisch gelegen, nur 3 Blocks entfernt von der Stadt Santa Elena, bietet das Zentrum der Stadt viele bunte Attraktionen: Cafés, Restaurants, Souvenirläden, Minimarkt, Eisdielen, lokale Salons, Live-Musik und vieles mehr. Unsere Gäste können das Restaurant, gutes Essen, lokale Rezepte, costaricanische Küche, Live-Musik regelmäßig genießen, oder sie können einfach über die Straße gehen und Geschäfte finden, Supermarkt und ein paar Auswahl an Speisen.
Nach einem schönen Tag der Aktivitäten bietet das Hotel Poco a Poco einen sehr schön beheizten, überdachten Pool, einen Whirlpool, Spa für Massagen, Wraps und Peelings, eine sehr schöne Art, Ihre Sinne zu erholen und zu reinigen. Unser Garten, offene Räume und Rastplätze bieten gute Möglichkeiten, einen Sonnenuntergang zu genießen, die Wolken und Nebel aufzusaugen, die Hügel zu erleben oder einen kühlen Nachmittagsaufstrich zu genießen.
Unsere Einrichtungen sind modern und komfortabel, obwohl unsere Zimmer sind klein, sie sind sehr gut ausgestattet, WiFi ist im ganzen Haus zur Verfügung, King-Size-Betten zur Verfügung stehen und wir haben eine spezielle Kategorie von Garten Zimmer, eine für Paare und eine für Familien, Sie verfügen über Klimaanlage (wir haben die ersten vier Zimmer mit A / C in Monteverde) Mini-Kühlschränke und sind sehr geräumig und gut angezeigt.
Wir haben immer Komplimente über unseren Service, Personal an der Rezeption, unsere Kellner und alle, die in Gast-Service beteiligt sind, ist weggehend, hilfsbereit und bereit, den besten Service zu bieten. Wir danken Ihnen für Ihre Kommentare.
Nochmals vielen Dank für den Aufenthalt bei uns und vielen Dank für die Auswahl von Monteverde als einer Ihrer Haltestellen in Costa Rica.
Mit freundlichen Grüßen und glücklichen Reisen.

Beoordeeld op 14 september 2017 via mobiele applicatie

Mede naar aanleiding van de gelezen recensies besloten we een upgrade te nemen, voor een kamer met airco. Mooie, zeer ruime kamer met 2 bedden. Luxe badkamer met regendouche. Bij aankomst regende het en mede daarom marcheerde de mieren en andere beestjes vrolijk onze kamer in.
Diner in het bijbehorende restaurant was zeer goed, zeer correcte bediening en de prijs viel ons alles mee. Ontbijt alhier helemaal top, keuze uit verschillende menu's. Mensen die zeggen dat ze hieruit niets kunnen vinden klagen echt overdreven, er is fruit, brood, yoghurt, melk, eieren, pannekoeken, rijst... wat zou je nog meer moeten?
Zwembad en jacuzzi waren redelijk fris en zagen er niet echt schoon uit.
Op de 2e dag (na schoonmaak van de kamer..), ondekte we een (schone!) handdoek in de badkamer die krioele van de kleine mieren. Hiermee naar de receptie gegaan, de reactie was dat het "vreemd" was. Je meent het.
Maar goed op die kleine punten na hebben we een prima verblijf gehad.

Datum van verblijf: september 2017
GuidoMontero, Director General van Hotel & Spa Poco a Poco, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 september 2017

Geachte mevrouw Marinke-S, Groeten uit het Monteverde Cloud Forest. Hartelijk dank voor uw opmerkingen. Voor ons is het altijd een genoegen om te voldoen aan onze klanten, ofwel met de verzoeken die ze hebben of met onze dienstverlening.
Hotel Poco a Poco is een uitstekende accommodatie optie in Monteverde, een eigentijdse en bekende stijl, met veel toegevoegde waarden en veel te doen.
Onze locatie maakt ons het beste hotel in het centrum van Santa Elena, wij zijn het eerste hotel met airconditioning, een van de weinige hotels met zwembad en we hebben een uitstekende relatie tussen prijs en kwaliteit.
Bedankt

Beoordeeld op 15 augustus 2017

Poco a Poco is net even anders dan de meeste hotels in Costa Rica. Het heeft een redelijk luxe uitstraling, maar de kamers zijn redelijk verouderd. Dat vonden wij geen probleem. Bij ons was er de lamp stuk gegaan die niet werd gerepareerd, terwijl dit wel de bedoeling was. Het zwembad is overdekt en is half buiten half binnen, wel erg koud trouwens.

Datum van verblijf: augustus 2017
GuidoMontero, Director General van Hotel & Spa Poco a Poco, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 augustus 2017

Mit freundlichen Grüßen und glücklichen Reisen.

Beoordeeld op 4 augustus 2017 via mobiele applicatie

Een prima kamer, wel wat klein, maar daarnaast een balkonnetje. Wifi op de kamer en kabel tv. De kamers zijn wel wat gehorig, maar daar hadden we geen last van. Het ontbijt bestond uit een keuze uit een aantal menu's, smaakte prima, maar qua hoeveelheid aan de krappe kant. Over het zwembad en het bubbelbad waren we dik tevreden. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Op loopafstand prima eetgelegenheden en ook een leuk biercafé.

Datum van verblijf: juli 2017
GuidoMontero, Director General van Hotel & Spa Poco a Poco, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 augustus 2017

Vielen Dank für Ihre Bewertung. Wir sind sehr froh, dass Sie Ihre Zeit mit uns verbracht haben. Die meisten unserer Gäste verbringen die Dauer des Tages auf Touren und Aktivitäten, genießen den Wolkenwald und all seine Schönheiten. Im Allgemeinen ist unser Pool ein netter Mehrwert, (es gibt nur 3 Hotels in Monteverde mit Pool) ist es klein, aber es ist selten nur überfüllt. Wir haben auch einen Whirlpool, bedeckt, viel heißer und groß genug, um 12 Personen zu passen, das sind tolle Möglichkeiten zum Entspannen und Genießen. Wenn Sie Ihren eigenen Whirlpool, größeres Zimmer, schöne Aussicht, a / c, Mini-Kühlschrank und mehr haben möchten, empfehlen wir Ihnen, unser Garten Deluxe Zimmer zu buchen. Nur Paare. Sie können in einem sehr schönen Zimmer übernachten und trotzdem alles genießen, was in Monteverde zu genießen ist.
Wir sind auch sehr stolz darauf, das beste Personal von allen Hotels in Monteverde zu haben. Wir haben immer die besten Kommentare über unseren Service und Aufmerksamkeit. Danke nochmal und glücklich reist.