“Kamer upgrade: goede keuze”
Beoordeling van Hotel & Spa Poco a Poco

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
Hotel & Spa Poco a Poco
Beoordeeld als nr. 3 van 7 hotels in Santa Elena
14 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mede naar aanleiding van de gelezen recensies besloten we een upgrade te nemen, voor een kamer met airco. Mooie, zeer ruime kamer met 2 bedden. Luxe badkamer met regendouche. Bij aankomst regende het en mede daarom marcheerde de mieren en andere beestjes vrolijk onze kamer in.
Diner in het bijbehorende restaurant was zeer goed, zeer correcte bediening en de prijs viel ons alles mee. Ontbijt alhier helemaal top, keuze uit verschillende menu's. Mensen die zeggen dat ze hieruit niets kunnen vinden klagen echt overdreven, er is fruit, brood, yoghurt, melk, eieren, pannekoeken, rijst... wat zou je nog meer moeten?
Zwembad en jacuzzi waren redelijk fris en zagen er niet echt schoon uit.
Op de 2e dag (na schoonmaak van de kamer..), ondekte we een (schone!) handdoek in de badkamer die krioele van de kleine mieren. Hiermee naar de receptie gegaan, de reactie was dat het "vreemd" was. Je meent het.
Maar goed op die kleine punten na hebben we een prima verblijf gehad.

Verbleef: September, 2017, reisde met een partner
GuidoMontero, Director General van Hotel & Spa Poco a Poco, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 september 2017

Geachte mevrouw Marinke-S, Groeten uit het Monteverde Cloud Forest. Hartelijk dank voor uw opmerkingen. Voor ons is het altijd een genoegen om te voldoen aan onze klanten, ofwel met de verzoeken die ze hebben of met onze dienstverlening.
Hotel Poco a Poco is een uitstekende accommodatie optie in Monteverde, een eigentijdse en bekende stijl, met veel toegevoegde waarden en veel te doen.
Onze locatie maakt ons het beste hotel in het centrum van Santa Elena, wij zijn het eerste hotel met airconditioning, een van de weinige hotels met zwembad en we hebben een uitstekende relatie tussen prijs en kwaliteit.
Bedankt

15 augustus 2017 beoordeeld

Poco a Poco is net even anders dan de meeste hotels in Costa Rica. Het heeft een redelijk luxe uitstraling, maar de kamers zijn redelijk verouderd. Dat vonden wij geen probleem. Bij ons was er de lamp stuk gegaan die niet werd gerepareerd, terwijl dit wel de bedoeling was. Het zwembad is overdekt en is half buiten half binnen, wel erg koud trouwens.

• Verbleef: Augustus, 2017, reisde met een partner
GuidoMontero, Director General van Hotel & Spa Poco a Poco, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 augustus 2017

Sehr geehrter Herr Frau, wir danken Ihnen für Ihre Kommentare. Ihr Feedback wird uns helfen, unsere Dienstleistungen und die Qualität des Aufenthalts weiter zu verbessern. Wir sind immer bemüht, neue Wege zu finden, um zu verbessern und bei jeder Renovierung werden wir ein besseres Hotel.
Wir hoffen, dass Ihre Bewertung für andere Leser hilfreich sein wird und wir ermutigen sie, uns zu kontaktieren, wenn sie einen speziellen Antrag machen müssen oder wenn sie irgendwelche Zögern über unser Eigentum haben.
Wir sorgen für die Zufriedenheit unserer Gäste und werden unser Bestes versuchen, das zu erreichen. Monteverde bietet viele Besonderheiten: Der Cloud Forest ist eines der einzigartigsten Ökosysteme der Welt, die Erhaltungs- und Nachhaltigkeitsanstrengungen in Monteverde sind als Pionier in Costa Rica bekannt. Es gibt Aktivitäten aller Art, alle von ihnen professionell betrieben, zugänglich, sicher und jeder bietet erstaunliche Möglichkeiten zu erkunden, genießen und erleben Sie den Cloud Forest.
Hotel Poco a Poco bietet eine großartige Unterkunft für Reisende, die das Beste aus ihrer Zeit in Monteverde verbracht haben, wir sind strategisch gelegen, nur 3 Blocks entfernt von der Stadt Santa Elena, bietet das Zentrum der Stadt viele bunte Attraktionen: Cafés, Restaurants, Souvenirläden, Minimarkt, Eisdielen, lokale Salons, Live-Musik und vieles mehr. Unsere Gäste können das Restaurant, gutes Essen, lokale Rezepte, costaricanische Küche, Live-Musik regelmäßig genießen, oder sie können einfach über die Straße gehen und Geschäfte finden, Supermarkt und ein paar Auswahl an Speisen.
Nach einem schönen Tag der Aktivitäten bietet das Hotel Poco a Poco einen sehr schön beheizten, überdachten Pool, einen Whirlpool, Spa für Massagen, Wraps und Peelings, eine sehr schöne Art, Ihre Sinne zu erholen und zu reinigen. Unser Garten, offene Räume und Rastplätze bieten gute Möglichkeiten, einen Sonnenuntergang zu genießen, die Wolken und Nebel aufzusaugen, die Hügel zu erleben oder einen kühlen Nachmittagsaufstrich zu genießen.
Unsere Einrichtungen sind modern und komfortabel, obwohl unsere Zimmer sind klein, sie sind sehr gut ausgestattet, WiFi ist im ganzen Haus zur Verfügung, King-Size-Betten zur Verfügung stehen und wir haben eine spezielle Kategorie von Garten Zimmer, eine für Paare und eine für Familien, Sie verfügen über Klimaanlage (wir haben die ersten vier Zimmer mit A / C in Monteverde) Mini-Kühlschränke und sind sehr geräumig und gut angezeigt.
Wir haben immer Komplimente über unseren Service, Personal an der Rezeption, unsere Kellner und alle, die in Gast-Service beteiligt sind, ist weggehend, hilfsbereit und bereit, den besten Service zu bieten. Wir danken Ihnen für Ihre Kommentare.
Nochmals vielen Dank für den Aufenthalt bei uns und vielen Dank für die Auswahl von Monteverde als einer Ihrer Haltestellen in Costa Rica.
Mit freundlichen Grüßen und glücklichen Reisen.

4 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een prima kamer, wel wat klein, maar daarnaast een balkonnetje. Wifi op de kamer en kabel tv. De kamers zijn wel wat gehorig, maar daar hadden we geen last van. Het ontbijt bestond uit een keuze uit een aantal menu's, smaakte prima, maar qua hoeveelheid aan de krappe kant. Over het zwembad en het bubbelbad waren we dik tevreden. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Op loopafstand prima eetgelegenheden en ook een leuk biercafé.

Verbleef: Juli, 2017, reisde met een partner
GuidoMontero, Director General van Hotel & Spa Poco a Poco, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 augustus 2017

Vielen Dank für Ihre Bewertung. Wir sind sehr froh, dass Sie Ihre Zeit mit uns verbracht haben. Die meisten unserer Gäste verbringen die Dauer des Tages auf Touren und Aktivitäten, genießen den Wolkenwald und all seine Schönheiten. Im Allgemeinen ist unser Pool ein netter Mehrwert, (es gibt nur 3 Hotels in Monteverde mit Pool) ist es klein, aber es ist selten nur überfüllt. Wir haben auch einen Whirlpool, bedeckt, viel heißer und groß genug, um 12 Personen zu passen, das sind tolle Möglichkeiten zum Entspannen und Genießen. Wenn Sie Ihren eigenen Whirlpool, größeres Zimmer, schöne Aussicht, a / c, Mini-Kühlschrank und mehr haben möchten, empfehlen wir Ihnen, unser Garten Deluxe Zimmer zu buchen. Nur Paare. Sie können in einem sehr schönen Zimmer übernachten und trotzdem alles genießen, was in Monteverde zu genießen ist.
Wir sind auch sehr stolz darauf, das beste Personal von allen Hotels in Monteverde zu haben. Wir haben immer die besten Kommentare über unseren Service und Aufmerksamkeit. Danke nochmal und glücklich reist.

17 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een basic proper hotel, maar meer kan je ook niet zeggen. Gezellig is het er niet, enkel goed om er een nachtje te slapen op rondreis. Het personeel in het restaurant was er wel vriendelijk.
Het ontbijt echter is er aan de kaart en is maar pover. Hier komen we wel niet meer terug.

Verbleef: Februari, 2017, reisde met vrienden
14 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi hotel, duidelijk dat zij oog hebben voor de natuur en alles doen voor behoud ervan! Schone kamers, fijne badkamer en op loopafstand van een leuk centrum!
Heerlijk ontbijt, keuze uit een aantal menu's, altijd met heerlijk fruit!
We hebben 's avonds heerlijk gegeten bij Treehouse! Een aanrader! Live muziek aanwezig en aardige bediening!

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met familie
GuidoMontero, Director General van Hotel & Spa Poco a Poco, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 september 2016

Hallo Monique , ich danke Ihnen sehr für Ihre Kommentare . Wir sind sehr erfreut , dass Sie das Hotel und unseren Service genossen .
Wir sind die beste Unterkunft Option in Monteverde , wenn Sie Ihren Aufenthalt mit Mehrwerte wie Schwimmbad suchen zu treffen und ergänzen , Restaurant, Spa, etc.

21 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Poco a Poco was het vijfde hotel als onderdeel van het vijfde hotel als onderdeel van een rondreis Costa Rica. Na de eerste 4 hotels en na het zien van de site van het hotel, keken we uit naar het verblijf hier.

Eenmaal aangekomen wilden we echter zo snel mogelijk weg!
- De kamer is bijzonder verouderd en muf;
- Het zwembad was echt te ranzig voor woorden;
- De "poolbar" was een lege houten hoek;
- Het "bubbelbad" was een borrelende bak goor water waarin je niet eens de bodem kon zien;
- Er hing rond het pand een sterke lijmlucht;
- Je kon werkelijk alles horen van iedereen binnen en buiten het pand tot in het onprettige detail van toiletgang.

Het meest positieve was dat het hard regende op het golfplaten dak waardoor we de rest van de geluiden even niet meer hoorden.

Wij hebben hier uiteindelijk één nacht geslapen en zijn vervolgens (dankzij een enorm meewerkende reisorganisatie) een dag eerder doorgereisd.

Monte Verde is een aanrader om te zien maar doe jezelf een lol en blijf weg van dit hotel.

Verbleef: Juli, 2016, reisde met een partner
GuidoMontero, Director General van Hotel & Spa Poco a Poco, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 juli 2016

Dear MR Moris, thank you for your review. You were the only person from your group with such perception about our hotel. We do know our weak spots and needs. Yet, we can provide quality service and our facilities are in very good conditions.
we have a wet bar, not a Snack bar,,, we are one of the only three hotels on the area with a jacuzzi, covered pool, spa and other amenities.
Better luck next time, we clearly did not meet your expectations..
happy travels.

5 mei 2016 beoordeeld

Ik vind dat de vriendelijke en zeer behulpzame mensen die er werken alles goed maken
Voor de rest is het er proper en voor een doorreis een uitstekend hotel het is ook uitstekend gelegen op wandelafstand van een sfeervol stadje wat de moeite loont om er eens door te kuieren

• Verbleef: April, 2016, reisde met een partner
GuidoMontero, Director General van Hotel & Spa Poco a Poco, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 september 2016

War Frau , Grüße . Warum so eine niedrige Bewertung , die unsere Position beeinflusst , wenn Ihre Kommentare sind positiv ?? Sorry, wenn wir Ihre Erwartungen nicht erfüllen , aber das Hotel cümle guten Service und Annehmlichkeiten zu bieten .
dank,

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Santa Elena in overweging
op 1 km afstand
Hotel El Bosque
nr. 9 van 20 in Monteverde
266 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel & Spa Poco a Poco geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel & Spa Poco a Poco

Adres: | Frente Al Centro Comercial Plaza Monteverde, Santa Elena, Costa Rica
Locatie: Costa Rica > Provincie Puntarenas > Monteverde > Santa Elena
Voorzieningen:
Bar/lounge Fitnesscentrum / sportruimte Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 3 van 7 hotels in Santa Elena
Prijsklasse: € 103 - € 184 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Hotel & Spa Poco a Poco 4*
Aantal kamers: 36
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Hotels.com, Booking.com, Expedia, TripOnline SA en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Hotel & Spa Poco a Poco met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Hotel Poco a
Poco a Monteverde

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?