“Afsluiting van een rondreis door Costa Rica”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 8 websites!
Tango Mar Beachfront Boutique Hotel & Villas
Beoordeeld als nr. 1 van 6 hotels in Tambor
26 november 2017 beoordeeld

Prachtig mooie kamers, een zeer goed onderhouden hotel. Alles wordt er gedaan om de stranden en de natuur schoon en mooi te houden. Vriendelijke Belgische eigenaresse die dus uitstekend Nederlands spreekt. Alleszins waard om naar toe te gaan.

• Verbleef: Augustus, 2017, reisde met een partner

25 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De prachtige private villa was een ware luxe voor ons en onze 3 kinderen. Een waar plezier om iedere ochtend een strandwandeling te maken, je waant je in het paradijs door het weinige volk. Lekker eten en een zeer goede persoonlijke service en heel vriendelijke personeel.
De uitstappen via het hotel waren zeer goed. Een echte aanrader. Niet te vergeten dat dit gelegen is in een “blue zone”, waar mensen langer, gezonder en gelukkiger leven.

Verbleef: Juli, 2017, reisde met familie
31 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tango Mar is een uitstekend hotel met een mooie ligging direct aan de zee. Personeel is zeer vriendelijk en de eigenaresse spreekt je altijd even toe als je het restaurant bezoekt. Zij is zeer betrokken en ik heb dit als erg prettig ervaren. Eten is restaurant is ook heerlijk. Hou je van hardlopen, neem dan je renschoenen mee. Rondom het hotel kun je een paar rondjes rennen. Ook kun je gaan snorkelen vanuit hotel. Wij hadden het grote geluk dat wij walvissen hebben kunnen spotten tijdens deze excursie. Dit was een echt cadeautje.

Verbleef: Juli, 2017
12 augustus 2017 beoordeeld

Warme ontvangst, super personeel en toplocatie met subliem uitzicht.
Een aanrader voor iedereen. Heel lekker eten.
Het was top!!!!! Toffe activiteiten en zeer leuke ontvangst.
Van heel mijn reis in Costa Rica steekt dit er met kop en schouders bovenuit.

• Verbleef: Augustus, 2017, reisde met familie
5 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel is een echt beach resort, ruim opgezet, lekkere plekken om te relaxen, en geweldige ligging met dito uitzicht. De inrichting & restaurants zijn zowel qua inrichting en kaart wat 80's. Ze bieden massages enzo maar het is geen SPA in de moderne variant. Het ligt afgelegen van andere locaties om te eten dus een auto heb je nodig. Erg genoten van de natuur &prachtige ongerepte strand!

Verbleef: Augustus, 2017, reisde met familie
20 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben met ons gezin twee weken verbleven in Tango Mar en het was een fantastische tijd. Het is de mooiste locatie die we ooit gezien hebben en alles is aanwezig om te kunnen genieten: een fantastische gastvrouw die Tango Mar met hart en ziel uitbaat, zeer vriendelijk personeel, uitstekende en gevarieerde keuken (zowel lokaal als Belgisch/Franse keuken), mooie zwembaden, vlakbij de oceaan en het strand, in de prachtige natuur, zalige spa... Het hotel ligt wat afgelegen maar het is een prachtig stukje Costa Rica en de trip met de ferry vonden wij leuk. Toen we vertrokken hebben we het transport via het hotel geregeld en dat is perfect verlopen. Een auto huren vinden wij niet nodig omdat er veel uitstappen door het hotel worden voorzien. Het was een onvergetelijke reis. Heel erg bedankt aan iedereen van Tango Mar en vooral aan onze gastvrouw Hilde.

Verbleef: Februari, 2017, reisde met familie
10 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch verblijf in Tango Mar als afsluiting van een geweldige rondreis met De Blauwe Vogel / Travelworld doorheen Costa Rica.
Mooie goed verzorgde kamers op het strand gelegen. Lekker eten met een knipoogje naar de Belgische keuken.
Mooi groot domein waar het heerlijk wandelen en dieren spotten is. Zeer vriendelijk personeel. Een pluim voor Hilde, gastvrouw en eigenares van Tango Mar. Zij ziet en hoort alles. Heeft aandacht voor iedereen. Hilde heeft van Tango Mar een stukje aards paradijs gemaakt.

Verbleef: Januari, 2017, reisde met vrienden
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Tambor in overweging
op 3,6 km afstand
Barcelo Tambor
nr. 2 van 6 in Tambor
1.628 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Tango Mar Beachfront Boutique Hotel & Villas geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Tango Mar Beachfront Boutique Hotel & Villas

Adres: Quizales Beach, Tambor 76773, Costa Rica
Locatie: Costa Rica > Provincie Puntarenas > Tambor
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Restaurant Shuttlebusservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 6 hotels in Tambor
Prijsklasse: € 123 - € 221 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Tango Mar Beachfront Boutique Hotel & Villas 4*
Aantal kamers: 45
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Hotels.com, Booking.com, TripOnline SA, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Tango Mar Beachfront Boutique Hotel & Villas met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Tango Mar Beach, Spa & Golf Hotel Tambor
Tango Mar Beach, Spa And Golf Resort
Tango Mar Beach Hotel
Tango Mar Beach Tambor

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?