Beoordeeld op 25 oktober 2017 via mobiele applicatie

De prachtige private villa was een ware luxe voor ons en onze 3 kinderen. Een waar plezier om iedere ochtend een strandwandeling te maken, je waant je in het paradijs door het weinige volk. Lekker eten en een zeer goede persoonlijke service en heel vriendelijke personeel.
De uitstappen via het hotel waren zeer goed. Een echte aanrader. Niet te vergeten dat dit gelegen is in een “blue zone”, waar mensen langer, gezonder en gelukkiger leven.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 31 augustus 2017 via mobiele applicatie

Tango Mar is een uitstekend hotel met een mooie ligging direct aan de zee. Personeel is zeer vriendelijk en de eigenaresse spreekt je altijd even toe als je het restaurant bezoekt. Zij is zeer betrokken en ik heb dit als erg prettig ervaren. Eten is restaurant is ook heerlijk. Hou je van hardlopen, neem dan je renschoenen mee. Rondom het hotel kun je een paar rondjes rennen. Ook kun je gaan snorkelen vanuit hotel. Wij hadden het grote geluk dat wij walvissen hebben kunnen spotten tijdens deze excursie. Dit was een echt cadeautje.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 12 augustus 2017

Warme ontvangst, super personeel en toplocatie met subliem uitzicht.
Een aanrader voor iedereen. Heel lekker eten.
Het was top!!!!! Toffe activiteiten en zeer leuke ontvangst.
Van heel mijn reis in Costa Rica steekt dit er met kop en schouders bovenuit.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 5 augustus 2017 via mobiele applicatie

Het hotel is een echt beach resort, ruim opgezet, lekkere plekken om te relaxen, en geweldige ligging met dito uitzicht. De inrichting & restaurants zijn zowel qua inrichting en kaart wat 80's. Ze bieden massages enzo maar het is geen SPA in de moderne variant. Het ligt afgelegen van andere locaties om te eten dus een auto heb je nodig. Erg genoten van de natuur &prachtige ongerepte strand!

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 20 februari 2017 via mobiele applicatie

We hebben met ons gezin twee weken verbleven in Tango Mar en het was een fantastische tijd. Het is de mooiste locatie die we ooit gezien hebben en alles is aanwezig om te kunnen genieten: een fantastische gastvrouw die Tango Mar met hart en ziel uitbaat, zeer vriendelijk personeel, uitstekende en gevarieerde keuken (zowel lokaal als Belgisch/Franse keuken), mooie zwembaden, vlakbij de oceaan en het strand, in de prachtige natuur, zalige spa... Het hotel ligt wat afgelegen maar het is een prachtig stukje Costa Rica en de trip met de ferry vonden wij leuk. Toen we vertrokken hebben we het transport via het hotel geregeld en dat is perfect verlopen. Een auto huren vinden wij niet nodig omdat er veel uitstappen door het hotel worden voorzien. Het was een onvergetelijke reis. Heel erg bedankt aan iedereen van Tango Mar en vooral aan onze gastvrouw Hilde.

Datum van verblijf: februari 2017