5 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De eigenaren zijn erg vriendelijk en serveren je het beste onbijtje van sri lanka voor. zo wel sri lankaans als continental. Wat wij erg fijn vonden was het terras met heerlijke lounge stoelen en uitzicht op zee. Minpunt is de weg, maar dat houd en heb je overal in sri lanka.

Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
7 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi schoon guesthouse met hele vriendelijke mensen. Het enige minpuntje Is het geluid dat dag en nacht van de langs rijdende auto's en bussen komt. Maar dat zou ik zo weer voor lief nemen. Het Sri lankaanse ontbijt maakte veel goed.

Verbleef: juli 2016, reisde met familie
27 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We werden hier met een glimlach ontvangen door zoon en dochter! De eerste verdieping bestaat uit 4 "basic" kamers, tweede verdieping heeft 4 superior kamers (moderne badkamers en nóg meer comfort). We hebben 2x overnacht in een basic kamer, die voorzien was van al het comfort dat je nodig hebt. Groot bed, propere badkamer, goedwerkende douche, airco indien gewenst... Het ontbijt is dik in orde!Ze komen meermaals vragen of er meer brood of thee moet zijn, geven je tips over to do's in Unawatuna/Galle. Op 2 minuten wandelen ben je op Unawatuna beach. De nabij gelegen hoofdweg zorgt niet voor overlast op de kamers, zoals in andere reviews gezegd wordt. Bij het uitchecken kregen we nog vriendschapsbandjes als geschenk, best schattig :-D

Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
24 april 2015 beoordeeld

Mooi en schoon guesthouse met zeer vriendelijk ontvangst door de familie. Locatie is prima je bent zo (10 min lopen) op het strand en bij restaurants en winkels in Unawatuna. Enige minpuntje is de doorgaandeweg die voor het guesthouse ligt. Op de kamers heb je hier overigens geen last van maar mn tijdens het eten geeft het wat ruis. Overigens laat je daardoor niet weerhouden van ontbijt of diner in het guesthouse, de moeder is een geweldige kok! De service is verder ook prima. Wij zijn zelfs vanuit Unawatuna met een taxi, geregeld door het guesthouse, naar Sinharaja geweest en vanuit daar dezelfde dag naar ons volgende verblijf in Bentota gebracht voor een netjes overeengekomen prijs! Kortom zoek je een leuk, schoon, betaalbaar verblijf met vriendelijke service dan is dit een aanrader!

Groetjes Anniek en Michiel (nederland)

Verbleef: februari 2015, reisde met een partner
25 maart 2015 beoordeeld

De lokatie van Sam's Guesthouse is goed bij de busstop aan de doorgaande weg en op loopafstand van Unawatuna strand en restaurants.

Bij aankomst worden wij door de familie (moeder en dochter) vriendelijk ontvangen. De kamer is op de tweede verdieping en lijkt bijna nieuw. De kamer met a/c, ventilator en douche is ruim, schoon en alles functioneert zoals het hoort. Op verzoek krijgen wij een Sri Lanka ontbijt $ 1 extra en dat is een aanrader, heerlijke Curry mmmm.

De familie is gastvrij en vriendelijk

• Verbleef: februari 2015, reisde met een partner