Beoordeeld op 6 mei 2017

De mensen waren erg prettig. Stonden voor je klaar, hielpen je waar nodig en altijd vriendelijk groetend.
We verbleven in een ruime suite, airco, heerlijk schoon, zeer grote badkamer, terras met zicht op zee (sunset side).
Heerlijk Sri Lankaanse keuken. Binnen en buitenterras, eten onder de palmen.
Mooi schoon zwembad, niet al te groot.
Van terras met ligstoelen direct naar strand en heerlijk de zee in.
Wil je een uitstapje maken, geen nood, de tuktuk brengt je overal naar toe.

Kamertip: Misschien een nadeel voor mensen die van een lift afhankelijk zijn. Die is er helaas niet!
  • Verbleef: april 2017, reisde met familie
Cocobay U, Owner van CoCoBay Unawatuna, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 mei 2017

We are so glad you enjoyed your stay and wish you a warm welcome back to the COCO BAY.

Beoordeeld op 26 augustus 2016 via mobiele applicatie

Op het buitenterras van het restaurant zit je bijna in zee. De service is erg goed en de visgerechten zijn heerlijk. De penne met zeevruchten en de tonijnsteak zijn aanraders! Het personeel was uitermate vriedendelijk en ook als je niet in het hotel overnacht is het waard om hier te gaan eten.

Verbleef: juli 2016, reisde met vrienden
Beoordeeld op 1 november 2015

Dit boutique hotel is gelegen aan een eigen strandje aan de rand van Unawatuna.
Het heeft een mooi ruim terras waar je met zicht op stand, zee en Galle heerlijk kunt ontbijten of dineren onder de palmen.
De service is erg goed; dat geldt voor de prima ontvangst door de dame bij de receptie maar ook voor de 'housekeeping' en de mensen van het restaurant. Iedereen doet zijn best om het je naar de zin te maken en geeft persoonlijke aandacht aan je wensen.
Vanuit het hotel kan je gemakkelijk met de tuktuk naar Galle of lopend naar het achterliggende natuurgebied, de jungle beach en de 'Japanese Peace Pagode'.
Tussen de uitstapjes door is het prima uitrusten op je eigen balkon met zeezicht!

We hebben erg genoten van ons verblijf!

• Verbleef: oktober 2015, reisde met familie
Beoordeeld op 16 augustus 2015 via mobiele applicatie

We verbleven in een van de 3 luxe Aqua Romantic suites met zelfs een eigen mini zwembad voor ons terras. Hotel is stijlvol en mooi gelegen aan een kleine baai. Personeel doet er alles aan om het je naar de zin te maken. Heerlijke ontbijt en diner. Beste hotel tijdens onze rondreis door Sri Lanka

Verbleef: augustus 2015, reisde met familie
Beoordeeld op 8 maart 2014

Wij waren afgegaan op de fantastische reviews van dit nieuwe hotel.
Echter het is ons zwaar tegengevallen.
Het hotel is veel te duur voor wat het leverd.
Het hotel bevindt zich vrij ver van het stadje met zijn restaurants.
Het is ook vrij simpel en sober ingericht.
Er hangt in het hotel weinig sfeer.
De kamers zijn vrij groot met een fraai balkon met uitzicht op de zee.
De bedden zijn erg slecht en de badkamer is slecht verlicht en erg warm doordat er geen airco in zit.
De service is goed vooral die van de kamers.
Het ontbijt is vrij sumier.
Bij de bedden op het strand miste wij de parasols.
De kamers boven het restaurant hebben veel last van de muziek.

Kamertip: Neem geen kamer boven het restaurant wegens geluidsoverlast.
  • Verbleef: maart 2014, reisde met een partner