“niet gaan”

Keukens: Aziatisch
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
5 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

1 avond zonder reviews ergens gaan zitten voor een happie eten. Bij dit restaurant zaten erg veel mensen dus daarom hier gaan zitten.
We moesten heel erg lang wachten op matig eten.
De bediening is niet erg vriendelijk of allert als het gaat om nieuw drinken opnemen.

Ik zou hier, ondanks het romantische terras op het strand, zeker niet nog een keer gaan eten.

3 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Happy bananas we snappen niet dat het steeds vol zit misschien door de locatie midden op het strand eten kan ke 1.5 uur op wachten en is koud. Veel duurder dan de andere tentjes waar ze sneller vriendelijker zijn en goedkoper. De drankjes op de vrijdag party zijn heel klein.. met andere woorden loop iets door naar de buren krijg je lekkerder eten en drinken en ook fijne snelle service.

23 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier alleen geluncht maar dat was niet echt goed. Wij overnachten bij Thaproban beach house (geel hotel iets verderop) het eten daar was veel beter!

10 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

1 uur gewacht op slappe grijze friet en taaie vis. Maaltijd direct teruggestuurd. Excuus kon er helaas ook niet vanaf. Drank en andere maaltijd (calamaris was wel goed gegrild) mochten wel gewoon afgerekend worden. Je zou een goedmakertje mogen verwachten, maar helaas. Daarna aan de overkant heerlijke roti op:)

1 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

HAPPY BANANA is een beach restaurant waar je lekker met de voetjes in het zand kunt genieten van een heerlijke maaltijd en van de golven van de Indische Oceaan.
Het eten is goed en de prijzend zijn volgens Sri Lanka gemiddelde

Reizigers die Happy Banana bekeken, bekeken ook

Unawatuna, Galle District

In Happy Banana geweest? Deel je ervaringen!