“Uitgaan op vrijdag”

Keukens: Aziatisch
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
31 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb nooit bij de happy banana iets gegeten. Wel ging ik hier elke vrijdag uit. Het is gezellig uitgaan en er zijn veel toeristen. De muziek is techno met af en toe wat mee zing liedjes.

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Happy Banana
Bekijk de nieuwste beoordelingen

2 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Niets bijzonders. Het ziet er wel netjes uit, alleen de salades die we hadden smaakte naar niets en waren bijna identiek. De kaart is wel gevarieerd maar als alles zo inspiratieloos is.... kan ik het niet aanraden. Gemiddeld tot matig. Voor 2 milkshakes en 2 salades 1900 rhp.

24 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke stoelen, lekker knoflookbrood. Minpuntje is dat de bediening de hele tijd om je heen staat te drentelen. Constant voelt of de blikjes bier al leeg zijn. Daardoor niet een goed gevoel bij deze strandtent en zijn we ergens anders gaan eten.

6 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Je moet erg lang wachten voor je überhaupt kan bestellen en nog langer voordat je eten krijgt. Porties zijn erg mager, niet dat wij grote eters zijn maar dit sloeg nergens op. Ga hier niet eten! Als je alleen wat wil drinken of naar de disco wil op vrijdagavond is het wel top!

3 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een half uur gewacht te hebben drie keer over iemand moeten aanspreken om een menukaart te krijgen en vervolgens werd er geen bestelling opgenomen. Toen zijn we maar gegaan.. Helaas. Erg jammer.

Reizigers die Happy Banana bekeken, bekeken ook

Unawatuna, Galle District

In Happy Banana geweest? Deel je ervaringen!