20 december 2016 beoordeeld

Er ontbreekt leiding over de ganse lijn. Koffiekopjes zonder onderbord en lepel (alle dagen). Vuile drinkbussen (niet één maar allemaal), eentonig eten, veelal te koud, te beel of te weinig doorbakken, maar nooit zoals het moet. Het was telkens weer hét gespreksonderwerp onder ons gezelschap hoe slecht de kwaliteit geworden is. De meesten onder ons (16pp) komen al 20jaar en stuiten op ongeziene toestanden, voornamelijk op gebied van voeding, kwaliteit en service .

• Verbleef: december 2016, reisde met vrienden
19 oktober 2016 beoordeeld

Een zeer leuke ligging met veel sport mogelijkheden. De club is gelegen op een punt waar het uitzicht zeer mooi is. Vriendelijke Go en leuk entertainment savonds. Wij verbleven in een suite. De kamers mogen volgens ons wel gerenoveerd worden. Het eten is in het algemeen goed maar vatbaar voor verbeteringen waar aan gewerkt wordt.

Kamertip: Vraag een kamer met zeezicht
  • Verbleef: oktober 2016, reisde met familie
20 september 2016 beoordeeld

Deze locatie speciaal uitgezocht voor het waterskiën. En dat kon je doen zoveel je wilde. Het was niet erg druk ik het dorp dus dat was voor ons heel fijn wat betreft de wachttijden. Zeer aardige GO's en de manager heeft zelfs handschoenen voor het waterskiën voor mij uit het naburige dorp gehaald. Zeer vriendelijk personeel. Mooi dorp en zeer ruime kamer.

• Verbleef: september 2016, reisde met een partner
19 februari 2016 beoordeeld

Toplocatie maar het eten is zeer beperkt in keuze - de GO's zijn niet herkenbaar waar in andere clubs ze allemaal dezelfde kleuren dragen - Go's komen niets vragen of voorstellen om activiteiten mee te doen - twee dagen zonder airco in de kamer met vochtig klimaat en temperatuur van 30° maakt dat al onze kleren vermuft waren. Na verschillende meldingen hiervan aan de receptie werd er niks aan gedaan. Geen GO's mee op excursie. Bij onze terugkeer naar de luchthaven hebben ze onze valies stukgemaakt maar we konden dit niet melden want er was niemand van de Club mee. Na 15jaar met Club Med reizen denk ik dat dit de laatste keer zal geweest zijn. Prijs/kwaliteit onwaardig.

• Verbleef: februari 2016, reisde met familie
12 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben samen met mijn kinderen er geweest, het was super leuk! De G.O.'s kabz and stef waren geweldig! Er zijn heel veel watersporten te doen en je verveelt je nooit. Het eten is super goed en de kamer is ook prima om te slapen. Het is in juli ongeveer 25 graden. We gaan zeker nog een keer terug. De kids club met als baas Andrea is super. Mijn kinderen waren er elke dag, met Kabz als G.O. Kamers aan het strand zijn super.

Verbleef: juni 2015, reisde met familie