“Gezellig restaurant aan de jachthaven”

Pizzeria Restaurante Di Mare
Geclassificeerd als nr. 10 van 179 Restaurants in La Manga del Mar Menor
Keukens: Italiaans
Dineropties: Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We werden hier heel goed ontvangen, het personeel was super vriendelijk. We hadden niet zo een grote honger maar hetgeen wat we gegeten hebben was wel heel lekker. De rosé wijn van Jumilla was ook een lekker wijntje. We hebben er van genoten. Zeker voor herhaling vatbaar.

9 oktober 2016 beoordeeld

Voor de eerste avond van onze vakantie kozen we voor een restaurant die dicht bij ons appartement gelegen is. Het was een schot in de roos. Er heerst en gezellige, drukke sfeer die ons meteen in vakantiestemming bracht. Niettegenstaande deze zaak druk bezocht is verliep de bediening vlot en zeer vriendelijk. De pizza en de pulpo a la gallega smaakten overheerlijk. Ook onze hoofdgerechten waren heerlijk bereid en de portie's waren meer dan royaal. Een geslaagde eerste avond ! Wij kunnen deze zaak zeker aanbevelen.

15 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig en druk restaurant met aardig personeel, maar snap niet dat ze 8 staan op TripAdvisor beoordelingen in La Manga. Pizza's waren redelijk taai, dikke laag harde kaas en wat pepperoni. Niet voor herhaling vatbaar.

15 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

In deze haven, van 1800 ligplaatsen, is dit restaurant qua uitstraling opvallender dan hun buren
In het palletje met pate's werd ook een bakje sobrasada opgevoerd als een "soort paté"
Dat raakt kant nog wal!!
De lubina in zout werd als supergoed beoordeeld door mijn disgenoten
De spaghetti met 3 verschillende kaassoorten ook
Met een grote hoeveelheid room, is veel lekker te maken.....
De pizza bestond uit een halffabrikaat
De bodem was beslist in een fabriek geproduceerd
De ingrediënten op de pizza waren smakelijk
Geen hoogstandje, maar door de voortreffelijke vis, heb ik toch 4 bolletjes, redelijk hoog, beoordeeld
Personeel is snel en goed. De eigenaresse is vriendelijk en de prijs kwaliteit is in evenwicht, nee zelf redelijk goedkoop

18 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg goede pizza. Dunne bodem en super krokant. Lekker koud biertje erbij. Uitgebreide kaart en niet duur. Mooi uitzicht op de haven.

Reizigers die Pizzeria Restaurante Di Mare bekeken, bekeken ook

La Manga del Mar Menor, Municipality of Cartagena

In Pizzeria Restaurante Di Mare geweest? Deel je ervaringen!