“Heerlijk gegeten ”

Geclassificeerd als nr. 7 van 162 Restaurants in Palafrugell
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
16 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een groep mensen gegeten. Volwassenen en kinderen. Heerlijk gegeten, lekker aan zee. Kinderen kunnen lekker op het strand spelen als de ouders nog aan het tafelen zijn.

27 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met voetjes in het zand de beste Paella van Spanje. Relaxed. Alles klopt. Wel altijd druk dus op tijd zijn, geduld hebben of reserveren.

3 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Authentiek Spaans restaurant aan het strand. Erg vriendelijk personeel. Tijdens onze vakantie hier twee keer gegeten vanwege de super goede paella! De bruschetta met tomaten en serranoham is een aanrader vooraf; net zoals de mosselen al la marinera. Dit restaurant kan ik iedereen aanbevelen. Wel verstandig om van tevoren te reserveren.

10 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Onze favoriet. Heerlijk eten, heerlijke ongedwongen sfeer, zeer vriendelijk personeel en een fijn, overzichtelijk strand voor de deur. Kortom: hier MOET je heen.

8 september 2016 beoordeeld

Heerlijke paella gegeten in een heerlijke omgeving. Ook de kabeljauw was heerlijk (behoorlijke groot stuk). Bediening is goed. Prijs kwaliteit is dik in orde.

Reizigers die Fiego bekeken, bekeken ook

Llafranc, Palafrugell

Calella de Palafrugell, Palafrugell

In Fiego geweest? Deel je ervaringen!