“Heerlijk!”

Geclassificeerd als nr. 11 van 163 Restaurants in Palafrugell
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
15 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel goede salade, fantastische service van de bediening
Mooie bijzondere gerechten, rijs kwaliteit verhouding erg goed

3 augustus 2015 beoordeeld

Vakantie en lekker uit eten gaan, het hoort bij elkaar! Chef Charly heeft ons dit jaar weer verrast met nieuwe gerechten. Ik at er de lekkerste Filet de Vedella van heel Spanje met een perfect sausje. Ook de andere familieleden waren zeer tevreden met hun keuze. Bijna 20 jaar is Xado onze vaste, gastvrije eetgelegenheid, nooit werden wij teleurgesteld.

19 oktober 2013 beoordeeld

Vandaag weer een bezoek aan Xado gebracht. En opnieuw alleen maar lof. Goed geprijsde menu's en heerlijk gerechten met daarbij een professionele en vriendelijke bediening. Kortom Top !!

9 september 2013 beoordeeld

Iedere vakantie kijken we ernaar uit om bij Xado te gaan eten. Uiteraard genieten we van de klassieke Arabische lekkernijen maar we proberen ook steeds enkele nieuwe Spaanse gerechten van de kaart. In de 16 jaar dat we er komen is ons eten nog nooit tegengevallen! Altijd vriendelijk geserveerd, heerlijk van smaak en prachtig opgediend. Ook de wijnen zijn geweldig en redelijk geprijsd. Door onze enthousiaste verhalen zijn er inmiddels veel kennissen gaan eten. We worden vaak bedankt voor de aanbeveling. Vooral door de echte fijnproevers. Het enige minpunt zou kunnen zijn dat het vaak rustig is in de avond.

8 januari 2012 beoordeeld

Een fijn restaurant om te bezoeken...vooral de visgerechten die we geprobeerd hebben waren zeer de moeite waard. Heerlijke Gambas de Palamos, vol van smaak. De kop van de gamba is niet te versmaden. Verder gegeten Xipriones al la Plancha. Top....

• Sfeer

Reizigers die Xado bekeken, bekeken ook

Calella de Palafrugell, Palafrugell

In Xado geweest? Deel je ervaringen!