TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 3 september 2019 via mobiele applicatie

Ik heb geboekt voor 1 week vanaf 27/08/19, dit was mijn eerste keer in dit hotel. Bij het binnenkomen was ik al overdonderd door de uitstraling dat het hotel je geeft. Wij hadden een kamer voor 2 langs de buitenkant dus met zicht op de minder mooie parking. Dat was wel minder want als je boekt neem zeker vanaf het 2e verdiep en hoger met zicht op het zwembad want dat ga je je zeker niet beklagen. De kamer voor personen is wat aan de kleine kant vooral de kleerkast. Er is niet genoeg plaats om alles er in te leggen/hangen. Nog 1 puntje over de kamer, er is geen mogelijkheid om zelf een koffietje of thee te drinken ‘s morgens vroeg nog voor het ontbijt of in de avond. Een klein waterkokertje is echt wel een must. Het hotel heeft een bar binnen, een restaurant/grill buiten aan het zwembad en het buffet restaurant op de -1 waar je ook de fitness ruimte en de spa kunt vinden. Het personeel spreekt goed Engels en aan de receptie is er iemand dat zelfs Nederlands kan spreken. De schoonmaak ploeg is super vriendelijk en ze werken zo hard waarvoor heel veel respect! Wij hadden half pension wat meer als voldoende is want bij het ontbijt heb je zoveel keuze dat je zelfs met Spaanse cava goed kunt brunchen. Voor mensen met intoleranties of allergieën is er meer als 5 verschillende soorten melk, plantaardig of dierlijk dus aan alles is gedacht. Bij het avondeten is er een heel groot assortiment aan warm en koude gerechten, vlees en vis, vegetarisch, salades, altijd 3 soorten pasta’s en 3 verschillende sauzen dus je kan zelf alles samenstellen. Er was zelfs een avond dat er naast al die gerechten een heel kaas assortiment werd gepresenteerd. Je kan zelfs je diner wisselen en in de middag eten voor als je plannen hebt in de avond buiten het hotel. Ideaal dus.
Er zijn 3 zwembaden waarvan 2 infinity pools en genoeg ligbedjes. Wel een minpuntje is dat je de 2 persoons bedden met gordijnen aan het zwembad moet reserveren aan de balie en dus niet vrij kunt gebruiken. Voor de rest was alles perfect en zeer rustig, je voelt echt dat het een adults only hotel is met klasse.
Een ideaal hotel dus om als koppel te verblijven ;)
Bedankt voor elke vriendelijke werknemer (iedereen) die ons een geweldig verblijf heeft bezorgd.

Datum van verblijf: september 2019
AquaHotelGrup, Guest Experience Agent van Aqua Hotel Silhouette & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 september 2019

Geachte @elenpetro,
Bedankt voor het delen van uw ervaring tijdens uw verblijf in Aqua Hotel Silhouette & Spa**** Adults Only (+16).
Al onze medewerkers doen hun uiterste best om onze gasten het ultime vakantiegevoel te geven en wij zijn er trots op te weten dat we dit hebben bereikt.
In de hoop u weer te mogen verwelkomen, wensen wij u een fijne dag toe

Beoordeeld op 30 augustus 2019

Wij hebben 10 dagen verbleven in Aqua hotel Silquette en Spa (18/08-27/08)

Dit hotel heeft onze verwachtingen waargemaakt, Het hotel heeft een moderne uitstraling en je kan zien dat dit hotel nog niet zo lang geleden gerenoveerd is (2017) Mede door de schoonmakers die het hotel dagelijks keurig schoon maken.
Wij hadden 2 kamers geboekt 1x Design room landzijde en 1x Design room zwembad zijde. beide kamers zagen er modern uit, Badkamer was ruim en van alle gemakken voorzien en met een inloopdouche. Zowel de landzijde kamer als de zwembad zijde geen last gehad van geluidsoverlast.

Het restaurant was ruim met voldoende tafels, Het vriendelijke personeel bracht je meestal netjes naar een tafel, Wat ook makkelijk was het kaartje op tafel zodat je tafel echt bezet is en je gezamelijk kan eten.. De meeste hotels hebben dit niet waardoor er altijd iemand moet wachten en je nooit tegelijk kan eten.
Het ontbijt was erg goed, Genoeg keuze en lekkere broodjes. Ook zijn er verse sappen en geen aangelengde koffie er is zelfs een nespresso apparaat aanwezig en kun je cava nemen.
Lunch en diner zijn ook goed, Wel dien je van salade en vis te houden.. Mocht je van beide niet houden zal het eten je wat gaan vervelen na 6 dagen. Het eten wat geserveerd wordt is wel van zeer goede kwaliteit en altijd goed op temperatuur.
Voordeel is dat je in de middag ook kunt eten bij het zwembad, Je kunt hier salades, Pizza's, Hamburgers en pasta's eten.

Bij het zwembad zijn voldoende ligbedden dus handdoek leggen is niet nodig mits je niet specifiek op een bepaalde plek wil leggen want er zijn helaas altijd mensen die altijd hun handdoek vroeg neerleggen.
Er zijn 3 zwembaden waarvan 1 met ligbedden in het water.
Je kunt ook éénmalig gebruikmaken van de Spa als je minimaal 7 dagen verblijft hier vind je een zwembad, sauna, turks stoombad een 42 graden bad en 14 graden bad.

Het entertainment is erg standaard, Iedere dag bingo en Aqua gym, Ze zijn niet opdringerig.
Het avondentertainment was heel wisselend, Veel live muziek maar soms ook een goochelshow of andere voorstellingen. Voor ieder wat wils. Wel was dit maar tot 23:00h wat wij vrij vroeg vonden.

Het personeel is zeer vriendelijk, Ze deden hun werk altijd met een glimlach en werkte hard om het de gasten naar de zin te maken.
Drankjes zijn van zeer goede kwaliteit echte merkdranken en zeer goede cocktails! Wij hadden All-inclusive geboekt en het aanbod was goed, Let wel niet alles op de kaart is all-inn.
Malgrat de Mar is leuk maar niet heel bijzonder, Huur een auto en ga eens naar Blanes, Lloret de mar en doe een dagbezoek aan Barcelona!

Toch hebben we ook nog wat kleine verbeterpunten wat dit hotel net niet perfect maakt:
- Bij aankomst kregen we weinig info bij de receptie, Ook op de kamer is geen boek met hotelinformatie
- De bar was heel wisselend open, De ene avond tot 23:00h en de andere avond tot 00:00h erg verwarrend en niet echt duidelijk aangegeven.
- Koelkastje is alleen gevuld bij aankomst met 2 flesjes water, Je kunt wel flesjes water bij de bar halen dit wilden we om 23:30h doen maar helaas was de bar gesloten terwijl het een kleine moeite was 2 flesjes water te geven dit konden we alleen bij de receptie halen.
- In de avond kon je geen drankjes halen aan de bar, Maar het personeel kwam slechts 1x langs om drankjes op te nemen hierin is het personeel goed geinstrueerd en het voelde dat ze zo min mogelijk drankjes moesten schenken. (In het restaurant kreeg je ook slechts 1 drankje aangeboden)
- Wat we erg vreemd vonden is dat we bij ieder besteld drankje moest tekenen zelfs als je all-inn hebt zoals wij. dit houdt erg op omdat het personeel eerst alles in de computer moet invoeren hier zou het hotel een andere oplossing voor moeten bedenken wat mij betreft, Ook dit werd niet mede gedeeld bij aankomst dus we wisten in eerste instantie niet waarom het was.
- Cesar (bediende) vond de pinda's wel erg lekker en bracht vaak kauwend met een mond vol drankjes rond, Dit kan echt niet! Hier zou het management iets van moeten zeggen want het staat niet echt professioneel.
- Het ontbijt is vrij laat, Je kunt pas vanaf 08:00h ontbijten voor als je een dagtoch wil maken is dit vrij laat dit zou eerder vanaf 7:00h of 7:30h moeten zijn.
Vervolgens wil ik nog een tip geven als je dit hotel gaat boeken:
Veel gasten hadden half-pension geboekt maar voor een paar tientjes meer heb je all-inclusive dit haal je er makkelijk uit, Prijzen om te lunchen zijn vrij hoog en een coctail is 7,10 EUR per stuk.

Al met al hebben wij een fantastisch verblijf gehad, Ja we hebben wat verbeterpunten maar dit is een klein detail.
Ik raad dit hotel zeker aan en we zullen zeker nog eens terugkeren. Dit hotel is zeker aan te raden voor stellen.

Datum van verblijf: augustus 2019
AquaHotelGrup, Director de Relaciones con Clientes van Aqua Hotel Silhouette & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 augustus 2019

Geachte Meneer MikeeTraveling,
Bedankt voor het delen van uw ervaring tijdens uw verblijf in Aqua Hotel Silhouette & Spa****.
In de hoop u weer te mogen verwelkomen, wensen wij u een fijne dag toe.

Beoordeeld op 24 augustus 2019

Wat een heerlijk hotel, schone kamers, zeer vriendelijk personeel, mooie zwembaden, een fantastisch ontbijt en een gezellige bar!
We hebben genoten en bevelen dit hotel zeker aan!!
Met het treintje naar Barcelona een aanrader en heel goed te doen. Ook zijn er pirma eet tentjes in Malgrat.

Kamertip: Wij zaten op de eerste etage aan de straat kant en dit was prima.
Datum van verblijf: augustus 2019
AquaHotelGrup, Director de Relaciones con Clientes van Aqua Hotel Silhouette & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 augustus 2019

Geachte Meneer,
De waarderingen van onze klanten is erg belangrijk voor ons en zeker als ze net zo positief zijn als de uwe, ze motiveren ons enorm in ons dagelijks werk.
Nogmaals bedankt voor het vertrouwen in Aqua Hotel Silhouette & Spa en tot zeer binnnenkort

Beoordeeld op 23 augustus 2019 via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel doch spijtig dat één norse dienster de mensen bedient met kauwgom in de mond.
Het eten is heel lekker met veel variatie. Er heerst een goede sfeer tussen het personeel.
We komen zeker terug

Geachte Meneer,
Heel erg bedankt voor uw beoordeling.
We zijn blij verrast te horen dat u heeft genoten van uw verblijf in Aqua Hotel Silhouette & Spa****.
Met hartelijke groeten,

Beoordeeld op 20 augustus 2019

Dit hotel is van alle faciliteiten voorzien om je een comfortabele reis te bezorgen. Eten wordt vers bereid, leuk extra met bubbels bij het ontbijt, veel keuze, aangename sfeer, soft animatie, vriendelijke receptie en personeel. 1x gratis toegang tot de spa tijdens het verblijf. De kamers zijn ruim en lichtrijk. Zicht op het zwembad is een aanrader. Andere kant wat luidruchtig denk ik en zicht op een overvolle parking. ‘s Morgens komen ze echt vroeg om te poetsen dus hang best je kaartje aan de deur. In de gang hoor je goed wat er gezegd wordt en wat lawaai van de akoestiek... Dit is het enige minpuntje, dus zeker een aanrader! Goede uitvalsbasis om met de trein uitstapjes te doen.

Datum van verblijf: augustus 2019
AquaHotelGrup, Director de Relaciones con Clientes van Aqua Hotel Silhouette & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 augustus 2019

Geachte Mevrouw elkecalcoen,
Onze excuses voor het eventuele ongemak dat u tijdens deze specifieke gelegenheid heeft ondervonden.