Tropic Park
Luna Park Hotel(Malgrat de Mar)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 21% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 21% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 202 per nacht.

Reymar Playa(Malgrat de Mar)
  • Aan het strand
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 112 per nacht.

Hotel Luna Club(Malgrat de Mar)
Besparingsmelding! 35% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 35% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 190 per nacht.

Hotel Papi(Malgrat de Mar)
  • Restaurant
Sumus Hotel Monteplaya(Malgrat de Mar)
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 173 per nacht.

Aqua Hotel Silhouette & Spa - Adults Only(Malgrat de Mar)(Heel veel waar voor je geld!)
Orbitz.com
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 154 per nacht.

• Aan het strand
Besparingsmelding! 47% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 47% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 172 per nacht.

Pension Mallorca(Malgrat de Mar)(Heel veel waar voor je geld!)
Travelocity
Zie aanbieding
Hotel Europa Splash(Malgrat de Mar)
Cancelon
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 153 per nacht.

ALEGRIA Maripins(Malgrat de Mar)
Hotelpower.com
31 juli 2017 beoordeeld

Zeer goed hotel. Dicht bij het strand en boulevaard. Op loopafstand van het centrum.Het eten is goed en gevaireerd.
Vriendelijk personeel.
De animatie was voldoende voor de kids.
Zeer goede kamer met 2 grote twee persoonsbedden.
Ruime bad en douche.
Iedere dag wordt de kamer verschoond.
Top !!

Kamertip: Nieuwe gedeelte boeken. Zeezicht.
  • Verbleef: juli 2017, reisde met familie
29 juli 2017 beoordeeld

Mooi relatief klein hotel. Goed verzorgt. Mooie badkamer. Fijne matrassen. Leuk zwembadje. ook op het dak een klein zwembadje. Mooi uitzicht over Malgrat. Eten lekker er werd elke dag verse kip, bief, hamburger, vis, calamaris gebakken.

• Verbleef: juli 2017, reisde met familie
28 juni 2017 beoordeeld

Ja ik was er voor de 6 de keer ,
Heerlijk hotel en vriendelijk en behulpzaam personeel!
Restaurant uitstekend en goed.! Ja ik hoop er nog vaak te komen.vooral tere en de andere dames aan de balie zijn erg behulpzaam.groetjes liny blom-meijer.

• Verbleef: juni 2017, reisde met vrienden
19 juni 2017 beoordeeld

wij hebben het reuze naar ons zin gehad dankzij het voortreffelijke eten en de super aardige bediening!!! het ligt op een perfecte locatie ,midden in het centrum en dicht bij het strand
Wij komen hier zeker terug,

Kamertip: zwembadzijde super gezellig
  • Verbleef: juni 2017, reisde met vrienden
18 oktober 2016 beoordeeld

Dit familehotel is uitermate zorgzaam voor zijn gasten. De buffetten zijn gevarieerd en vers bereid. Het hotel ligt aan de boulevard met heel veel gezellige winkels en eetgelegenheden. Waarom dit hotel kiezen? Omdat de kwaliteit constant is, het personeel zeer zorgzaam en vriendelijk is en je je er heel erg welkom voelt. Echt thuiskomen. Je wordt al snel als gast herkent als je er langer dan 1 dag verblijft en men doet graag een stapje extra. De kamers zijn mooi, ruim en met verschillende inrichtingen. Na de renovatie helemaal geweldig!

Kamertip: Neem de hogere verdiepingen en de zee is dan bij bijna alle kamers te zien. Zwembadzijde is zonkant.
  • Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
Laura C, Director de Relaciones Públicas van Tropic Park, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 november 2016

Dank U wel Caroline
Het is een plezier om klanten zoals jullie te hebben!!
Jullie zijn altijd welkom. Tot gauw!!
Groeten!