Beoordeeld op 31 juli 2017

Zeer goed hotel. Dicht bij het strand en boulevaard. Op loopafstand van het centrum.Het eten is goed en gevaireerd.
Vriendelijk personeel.
De animatie was voldoende voor de kids.
Zeer goede kamer met 2 grote twee persoonsbedden.
Ruime bad en douche.
Iedere dag wordt de kamer verschoond.
Top !!

Kamertip: Nieuwe gedeelte boeken. Zeezicht.
Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 29 juli 2017

Mooi relatief klein hotel. Goed verzorgt. Mooie badkamer. Fijne matrassen. Leuk zwembadje. ook op het dak een klein zwembadje. Mooi uitzicht over Malgrat. Eten lekker er werd elke dag verse kip, bief, hamburger, vis, calamaris gebakken.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 28 juni 2017

Ja ik was er voor de 6 de keer ,
Heerlijk hotel en vriendelijk en behulpzaam personeel!
Restaurant uitstekend en goed.! Ja ik hoop er nog vaak te komen.vooral tere en de andere dames aan de balie zijn erg behulpzaam.groetjes liny blom-meijer.

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 19 juni 2017

wij hebben het reuze naar ons zin gehad dankzij het voortreffelijke eten en de super aardige bediening!!! het ligt op een perfecte locatie ,midden in het centrum en dicht bij het strand
Wij komen hier zeker terug,

Kamertip: zwembadzijde super gezellig
Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 18 oktober 2016

Dit familehotel is uitermate zorgzaam voor zijn gasten. De buffetten zijn gevarieerd en vers bereid. Het hotel ligt aan de boulevard met heel veel gezellige winkels en eetgelegenheden. Waarom dit hotel kiezen? Omdat de kwaliteit constant is, het personeel zeer zorgzaam en vriendelijk is en je je er heel erg welkom voelt. Echt thuiskomen. Je wordt al snel als gast herkent als je er langer dan 1 dag verblijft en men doet graag een stapje extra. De kamers zijn mooi, ruim en met verschillende inrichtingen. Na de renovatie helemaal geweldig!

Kamertip: Neem de hogere verdiepingen en de zee is dan bij bijna alle kamers te zien. Zwembadzijde is zonkant.
Datum van verblijf: oktober 2016
Laura C, Director de Relaciones Públicas van Tropic Park, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 november 2016

Dank U wel Caroline
Het is een plezier om klanten zoals jullie te hebben!!
Jullie zijn altijd welkom. Tot gauw!!
Groeten!